کد: 13950623124075689

با پشتیبانی صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی

حمایت از 9طرح پژوهشی فنی و مهندسی تصویب شد

کد: 13950623124075689

http://goo.gl/UoStvK

، تهران , (اخبار رسمی): 9 طرح پژوهشی جدید در حوزه فنی و مهندسی از سوی صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی پشتیبانی می‌شود.

حمایت از 9طرح پژوهشی فنی و مهندسی تصویب شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با توجه به نقش و جایگاه ویژه علوم مهندسی در ایران و جهان و رشد فزاینده این حوزه علمی در کشور به ویژه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، کارگروه فنی و مهندسی صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی (بنیاد ملی علم ایران) ضمن تعیین عرصه‌های اولویت‌دار صندوق بر اساس اسناد بالادستی و نیاز کشور، به بررسی و ارزیابی طرح‌های پژوهشی پژوهشگران با موضوعات فنی و مهندسی می‌پردازد.

اعضای کارگروه فنی و مهندسی صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی در آخرین نشست خود، ضمن بررسی طرح‌های رسیده به این کارگروه، با حمایت مادی و معنوی از 9 طرح پژوهشی موافقت کردند که این طرح‌های بنیادی و کاربردی در زمینه‌هایی همچون مهندسی برق، مهندسی بیوتکنولوژی، مهندسی مواد و متالورژی و مهندسی شیمی هستند. همچنین تهیه و انتشار مقاله در مجلات علمی پژوهشی و ISI  از جمله تعهدات مجریان طرح‌های مصوب است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف