کد: 13950623124375611

7 مهرماه صورت می گیرد

برگزاری اولین نمایشگاه foodex 2016 در کیش

کد: 13950623124375611

https://goo.gl/eadx1y

، تهران , (اخبار رسمی): اولین نمایشگاه صنایع غذایی، آشامیدنی و صنایع وابسته kish foodex 2016 هفتم تا دهم مهر در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار می شود

برگزاری اولین نمایشگاه foodex 2016 در کیش

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این نمایشگاه با هدف معرفی تولید کنندگان مواد غذایی و آشامیدنی (مواد اولیه – محصول ساخته شده) سالم و خوشنام جهانی به جامعه تولید کننده و مصرف کننده ایرانی، ایجاد زمینه همکاری های مشترک بین تولید کنندگان داخلی و برندهای معتبر غذایی جهان و ترغیب برندهای مطرح صنایع غذایی جهان به سرمایه گذاری در ایران از 7 مهر در جزیره کیش آغاز می شود.

در این نمایشگاه  بیش از 50 شرکت و نمایندگان کشورهای ایتالیا، آلمان، سویس، انگلستان، ترکیه، مالزی، هلند، هند، امارات متحده عربی، لهستان، ژاپن، فرانسه، عمان، اتریش و بلژیک در این نمایشگاه در کنار تولیدکنندگان داخلی  محصولات و دستاوردهای خود را در زمینه صنایع غذایی عرضه می کنند.

برگزاری نشست های تخصصی در مرکز همایش های بین المللی جزیره کیش و مسابقات قهوه از جمله برنامه های جنبی  این نمایشگاه است که به همت انجمن وارد کنندگان مواد غذایی و آشامیدنی ایران و با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش برگزار می شود.

 اولین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی، آشامیدنی و صنایع وابسته(kish foodex 2016)  تا 10 مهر در جزیره کیش ادامه خواهد داشت.

گفتنی است، جزیره کیش با وسعت 92 کیلومتر مربع به عنوان نخستین منطقه آزاد تجاری و صنعتی کشور است که به دلیل برخورداری از تسهیلات و زیر ساخت های مناسب از جمله بندر و فرودگاه مجهز، سیستم حمل و نقل شهری مطلوب، مراکز اقامتی استاندارد، امکانات و تجهیزات استاندارد نمایشگاهی و یکی از مجهزترین سالن های همایش کشور، سالیانه میزبان برگزاری نمایشگاه ها و همایش های متعدد است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد کیش

منطقه آزاد کیش شامل جزایر کیش، هندورابی، فارور بزرگ و فارور کوچک است ، که می تواند بآن را به عنوان برترین مقصد گردشگری برای خانواده ها، قطب علمی-آموزشی- تحقیقاتی، الگوی توسعه پایدار با بهره گیری از فن آوریهای نوین و مناسب ترین مکان برای سرمایه گذاری در منطقه خلیج فارس ایران دانست.

منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش