کد: 13950623124495689

با تولیدات یک شرکت فناور داخلی میسر شد

کمک به صنعت با ابزارو ماشین‌های صنعتی داخلی

کد: 13950623124495689

http://goo.gl/1zTgQc

، تهران , (اخبار رسمی): یک شرکت داخلی توانسته است بخش مهمی از نیازهای صنعت به ماشین‌آلات و قالب‌ها را با بهره‌گیری از توانمندی داخلی تولید و به بازار صنعت کشور عرضه کند.

کمک به صنعت با ابزارو ماشین‌های صنعتی داخلی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نرجس خاتون یزدان‌بخش مدیرعامل شرکت همگرتوس پشتیبانی و تامین نیاز صنعت به ماشین‌آلات،قالب و ابزارهای دقیق را هدف اصلی فعالیت این شرکت عنوان کرد و افزود: توانستیم با بهره گیری از توان ونیروهای متخصص وفنی فناوری‌های جدید و روز سخت افزاری ونرم افزاری قطعات و قالب‌های صنعتی را تولید کنیم.

این فعال فناور، وجود ماشین آلات مدرن وپیشرفته CNC را در ساخت تولیدات صنعتی اثرگذار دانست و افزود: این سخت‌افزارها، با بکار گیری و استفاده از نرم افزار های پیشرفته و رعایت استانداردهای بین‌الملی ساخت محصول استفاده می‌شوند.
یزدان‌بخش ، با اشاره به رعایت استانداردهای بین‌المللی و دریافت گواهینامه سیستم کیفیت ISO 9001:2000 و طراحی محصول از شرکت DNV افزود: تا کنون در زمینه طراحی و ساخت ماشین آلات صنعتی و روبات های صنعتی موفقیت‌های قابل توجهی داشتیم به طوری‌که این شرکت در سال‌های متوالی به عنوان واحد نمونه استانی و کشوری انتخاب شد.
وی به ساخت انواع قالب های اینجکشن قطعات لاستیکی خودرو مطابق نمونه های اروپایی اشاره کرد و گفت: این قالب‌ها شامل (قالب های لچکی خودرو های داخلی و قالب های آپارات پروفیل های لاستیکی خودرو شامل نوار های دور درب/شیشه و صندوق و قطعات لاستیکی و ضربه گیر های خودرو هستند.
مدیرعامل همگرتوس همچنین به ساخت ماشین آلات تولیدی خطوط محصولات لاستیکی اشاره کردو افزود: ماشین پخت پروفیل های لاستیکی با مذاب نمک/پرس تزریق لاستیک /ماشین الات تکمیل پروفیل های لاستیکی اعم از برش وپانچ جزو ماشین‌آلات تولید این حوزه هستند.
این فعال فناور، به دستگاه‌های میز ایندکس (میز گردان مدرج)، چسب روتاری (دورانی)، پرس آپارات (سر به سر)، چسب رولیک به عنوان تولیدات این شرکت در حوزه ماشین‌آلات اشاره کرد و افزود: از میز ایندکس یکی از اجزای مهم در بسیاری از دستگاه های صنعتی و تولیدی برای موقعیت دهی دقیق در فرایندها استفاده می شود و شرکت همگرتوس با تکیه بر دانش بومی موفق به طراحی قطعات پیچیده این مکانیزم ها، با قابلیت های مناسب در کنار هزینه پایین آن شده است که تولید انواع ماشین بر پایه این ابزار را مقرون به صرفه و اقتصادی می کند. .
وی با اشاره به کاربرد  مکانیزم به کار برده شه در این دستگاه برای تبدیل حرکت دورانی یکنواخت به حرکت دورانی منقطع (ایندکسی) گفت:. مهمترین برتری ایندکس های مکانیکی نسبت به نمونه های پنوماتیک و هیدرولیک دقت بالای تقسیمات، توان بالا و خطا ناپذیری و تکرارپذیری آن است و از موارد کاربرد این مکانیزم می توان به صنایع بسته بندی، خطوط مونتاژ، خطوط تولید و مونتاژ روباتیک، پرکن های خطوط صنایع غذایی و شیمیایی اشاره کرد.
یزدان‌بخش با اشاره به کاربرد دستگاه چسب رولیک در پوشش کاری قطعات صنعتی بوشی شکل به روش تماس غیر مستقیم، افزود: در این دستگاه مجموعاً دو ایستگاه غلتکی با چهار غلتک، دو پمپ مجزا، دو کانال پخت مجزا، فیدر اتوماتیک و تخلیه اتوماتیک تعبیه شده که امکان انجام دو لایه پوشش را بلافاصله و پشت سر هم ممکن می سازد؛ دستگاه تولید کشورمان  قابلیت کار پیوسته، بدون توقف و بدون اپراتور را دارد و فرآیندهای بارگیری، پوشش کاری و تخلیه کاملاً اتوماتیک انجام می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف