اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950623124515372

مدیرعامل بانک ملی ایران خبر داد

کارت بانکی برای گردشگران خارجی

کد: 13950623124515372

https://goo.gl/18CTwK

، تهران , (اخبار رسمی): کارت های عضو شتاب برای گردشگران خارجی صادر می شود. در این برنامه دستگاه‎هایی در فرودگاه‎ها مستقر می شود تا به ازای ارز برای گردشگران کارت‎های ریالی صادر کند.

گردشگر خارجی

 به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمدرضا حسین زاده مدیر عامل این بانک، با یادآوری اینکه پس از برجام گشایش های خوبی در روابط بانکی با کشورها انجام شده است، به ایرنا گفت: پیش از این هیچ ارتباطی بین بانکی وجود نداشت و بانک های خارجی حتی جواب نامه های ما را نمی دادند؛ حتی نمی توانستیم یک دلار حواله کنیم اما اکنون گفت وگوها آغاز شده و بانک های ایرانی در خارج از کشور مجوز فعالیت مجدد اخذ کرده اند.

مدیرعامل بانک ملی ایران تاکید کرد: امروز بانک ملی با 22 بانک مهم دنیا قرارداد کارگزاری منعقد کرده است که می توان به همکاری دو بانک مهم ژاپن اشاره کرد.

وی از برنامه این بانک برای صدور کارت های عضو شتاب برای استفاده گردشگران خارجی نیز خبر داد و گفت: در این برنامه دستگاه هایی در فرودگاه ها مستقر می شود تا به ازای ارز گردشگران به آنها کارت های بانکی ریالی صادر کند.

حسین زاده افزود: در این صورت گردشگران می توانند با این کارت همه هزینه های سفر خود داخل ایران را پرداخت کرده و در هنگام خروج از کشور مانده کارت خود را به ارزهای مورد نظر دریافت کنند.

وی یکی از راهبردهای بانکی را توسعه بانکداری الکترونیک با هدف کاهش استفاده مردم از شعب فیزیکی بانک عنوان کرد و گفت: به روز رسانی شعب «شهاب ملی» در دستور کار است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک ملی

اولین مدیر عامل بانک ملی دکتر کورت لنیدن بلات و معاون او فوگل به همراه 70 کارشناس از کشور آلمان به ایران آمدند. سرمایه اولیه بانک 20 میلیون ریال بود که فقط 8 میلیون آن پرداخت شد و در سال 1314 سرمایه بانک به 300 میلیون ریال و در سال 1331 به دومیلیارد ریال افزایش یافت که تمام آن پرداخت شده است . این سرمایه در حال حاضر با افزایشی که در سال 91 داشت حدود 100 هزار میلیارد ریال می باشد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه