اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950624124805793

رونمایی ازطرح "100 هتل؛100 کسب وکار"

کد: 13950624124805793

https://goo.gl/8m4Dcs

، تهران , (اخبار رسمی): بسته سرمایه گذاری "100 هتل؛100 کسب وکار" در همایش گردشگری رونمایی می شود.

رونمایی ازطرح "100 هتل؛100 کسب وکار"

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی ،بسته سرمایه گذاری که براساس آخرین مطالعات و ارزیابی ها با همکاری کارشناسان، استانداران، شهرداران و مدیران میراث فرهنگی استانها تهیه شده است با عنوان 100 هتل، صد کسب و کار در 31 استان کشور در این همایش رونمایی می شود.
 غلام حیدر ابراهیم بای سلامی، دبیر اجرایی همایش بین المللی سرمایه گذاری در صنعت گردشگری با رویکرد اقتصاد مقاومتی، در گفتگو با ستاد خبری همایش، افزود: این همایش در راستای چشم انداز توسعه صنعت گردشگری و هتلداری در ایران با حضور مقامات عالی رتبه کشور، 11 مهرماه سال جاری برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این همایش علاوه بر شرکت های بزرگ صنعت هتلداری و ساختمان داخلی، حدود 60 شرکت و هلدینگ خارجی فعال در این حوزه حضور خواهند داشت و همچنان بسیاری از شرکت ها از کشورهای مختلف برای حضور در نمایشگاه اعلام آمادگی می کنند.

دبیر اجرایی همایش با بیان اینکه برای توسعه صنعت گردشگری در کشور، نیازمند افزایش اماکن اقامتی مناسب هستیم، تصریح کرد: توسعه صنعت گردشگری نیازمند افزایش محصولات در این صنعت است و برخوردار بودن از اماکن اقامتی و هتل های مناسب یکی از مهمترین محصولات صنعت گردشگری در دنیا محسوب می شود.

ابراهیم بای سلامی اظهار داشت: در طول 40 سال گذشته صنعت هتلداری در ایران با رکود همراه بوده است و به صورت عمده به این بخش توجه نشده است به طوریکه در حال حاضر فقط 110 هتل 4و5 ستاره در کشور فعال است که این هتلها هم براساس استانداردهای جهانی در حد هتل های بین المللی با این درجه نیستند.

وی افزود: برگزاری این همایش با حضور علاقه مندان به سرمایه گذاران و فعالان صنعت گردشگری و هتل سازی از کشورهای مختلف، فرصت بسیار مناسبی برای خیزش و تکاپو در این عرصه است.

دبیر اجرایی همایش یادآور شد: بسته سرمایه گذاری که براساس آخرین مطالعات و ارزیابی ها با همکاری کارشناسان، استانداران، شهرداران و مدیران میراث فرهنگی استانها تهیه شده است با عنوان 100 هتل، صد کسب و کار در 31 استان کشور در این همایش رونمایی می شود.

ابراهیم بای سلامی اضافه کرد: این بسته که به صورت تخصصی و براساس مطالعات دقیق تهیه شده است در این همایش در اختیار سرمایه گذاران و فعالان عرصه گردشگری و هتل سازی قرار می گیرد.

همایش بین المللی سرمایه گذاری در صنعت گردشگری روزهای 11 و 12 مهرماه 1395 (2 و 3 اکتبر2016) در سالن همایش بین المللی جمهوری اسلامی ایران و هتل همای تهران برگزار می شود

تا کنون 3 شرکت فرانسوی شامل اکور، بوئیک و وینسی برای شرکت در این اجلاس اعلام آمادگی کرده اند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری

گردشگری در سرزمین ایران از پیشینه‌های چند هزار ساله برخوردار است. در تمامی دوران باستان، تا قبل از اسلام مستندات تاریخی حکایت از گسترش شهرها، راه‌ها و اقامتگاه‌ها در سرزمین پهناور ایران دارد. آثار مکتوب‌ بر جای مانده حاکی از سفر یونانیان و رومیان به ایران است، اگرچه از سیاحانی که قبل از اسلام به ایران سفر کرده‌اند اطلاع دقیقی در دست نیست. در قرون اولیه پس از اسلام، بعد از پشت سر نهادن یک دوره بحرانی، رویکرد ادبی، فرهنگی و علمی در ایران آغاز شد و از رونقی بی‌نظیر برخورداد گردید . شاعران و نویسندگان به گشت و گذار در سرزمین اسلامی پرداختند که حاصل آن سفرنامه‌هایی بود که اکنون بر جای مانده و از خلال آنها می‌توان با جغرافیا، فرهنگ و تمدن آن روزگار آشنا شد. از جمله معروفترین این جهانگردان می‌توان به ناصرخسرو قبادیانی شاعر، فیلسوف و سفرنامه‌نویس قرن پنجم اشاره کرد. از سوی دیگر به تدریج و به ویژه طی قرون هفتم به بعد جهانگردان غربی نیز در پی سفر به شرق و از جمله ایران برآمدند. در همان دوران اقامتگاه‌هایی در ایران تأسیس شد که بسیاری از آنها همچنان بر جای مانده است. ایران در دوران صفویه و علی‌الخصوص در دوره شاه عباس اول به عنوان کشوری جذاب نظر بسیاری از جهانگردان اروپایی را به خود جلب کرد. به همین دلیل می‌توان دوره سلطنت شاه عباس اول تا انقراض سلسله صفوی را یکی از مهمترین ادوار توسعه جهانگردی در ایران به حساب آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی