اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950624124845833

سمینار آموزشی کنترل عفونت در بیمارستان محک

کد: 13950624124845833

https://goo.gl/xVNyYP

، تهران , (اخبار رسمی): سمینار آموزشی کنترل عفونت در بیمارستان فوق‌تخصصی سرطان کودکان محک در روزهای دوم، نهم و شانزدهم شهریور امسال برگزار شد.

سمینار آموزشی کنترل عفونت در بیمارستان محک

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه محک،در این سمینار که با حضور کادر درمانی، کارکنان بخش‌های کلینیک و پاراکلینیک بیمارستان برپا شد، درباره عواملی که می‌تواند سلامت کارکنان را تهدید کنند، آموزش‌هایی ارائه شد. سخنرانی‌ها با شرحی از عوامل بیولوژیک، ارگنومیک و روانی زیان‌آور در بیمارستان همراه بود و از شرکت‌کنندگان خواسته شد تا درباره تجربیات خود در هنگام مواجهه با خطرهای احتمالی پیرامون حرفه خود، به بحث و تبادل نظر بپردازند.  

روش‌های پیشگیری از عفونت، نحوه استفاده مناسب از ابزار کار، اطلاع‌رسانی درباره اهمیت توجه به برگه‌های راهنمای مندرج در تجهیزات و کسب اطمینان از شیوه‌های درست فعالیت‌های روزانه در محیط کار از جمله نکات پر اهمیت در سخنرانی‌های ایراد شده بود. همچنین معرفی فعالیت بخش بهداشت حرفه‌ای مستقر در مؤسسه و بیمارستان محک توسط کارشناس این بخش از دیگر برنامه‌های این سمینار بود.

پرداختن به آموزش ایمنی و بهداشت در محیط کار و برگزاری مستمر سمینارهای علمی- آموزشی با این موضوع از جمله اقداماتی است که محک در راستای توجه به سلامت و امنیت جسمی و روانی ذیربطان خود انجام می‌دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه خیریه محک

مؤسسه خیریه محک از سال 1370 با انگیزه والای کمک به همنوع فعالیت همه جـانبه خود را جهت حمایت از کودکان مبتلا بـه سرطان زیر 16 سال و خانواده‌های آنـان آغاز کرده است. در بیست و پنج سال فعـالیت، محک بـا اتکا به کمک‌های انسان‌دوستانه مردم نیک‌اندیش سرزمین‌مان تاکنون توانسته بیش از 23 هزار کودک مبتلا به سرطان را تحت حمایت همه جانبه قرار دهد.محک تا پایان سال 93 بیش از 23000 کودک مبتلا به سرطان را تحت حمایت همه جانبه قرار داده است. دریافت مقام مشورتی از شورای اقتصادی، اجتماعی سازمان ملل متحد(ECOSOC)، عضویت در سازمان های معتبر بین المللی مرتبط با سرطان کودکان، احداث تنها بیمارستان فوق تخصصی سرطان کودکان در خاورمیانه با زیر بنای 18000 متر مربع و امکانات کامل کلینیکی و پاراکلینیکی در سال 1386، دریافت تندیس نقره‌ای کیفیت (GIC) از مؤسسه بین المللی استاندارد “جی.آی.سی ، اخذ استاندارد NGO Benchmarking از شرکت SGS به عنوان اولین سازمان غیردولتی درمنطقه خاورمیانه، دریافت نشان طلای انجمن بین‌المللی مدیریت پروژه (IPMA)، انجام پروژه‌های تحقیقاتی-کاربردی با همکاری معتبرترین مؤسسات تحقیقات داخلی و خارجی نشان دهنده فعالیت مؤثر این مؤسسه خیریه در سطوح پیشرفته ملی و بین‌المللی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان