اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950624124915791

دوره آموزشی پیشگیری و کنترل فشار خون

کد: 13950624124915791

https://goo.gl/cLdCQ3

، (اخبار رسمی): دوره آموزشی دو روزه پیشگیری و کنترل فشار خون در معاونت غذا و داروی دانشگاه همدان برگزار شد.

دوره آموزشی پیشگیری و کنترل فشار خون

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و داروی ،در این دوره آموزشی که با حضور همه کارکنان معاونت برگزار شد،مجید حنیفه کارشناس تجویز ومصرف منطقی داروی دانشگاه، مدرس روز نخست دوره،درخصوص فشار خون، نحوه پیشگیری، کنترل این بیماری و نحوه صحیح مصرف دارو نکاتی را ارائه داد.

مدیر نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه، مدرس روز دوم این دوره، با تاکید بر اصلاح الگوی ناسالم زندگی و به منظور پیشگیری ازبروز بیماری های غیرواگیر، با معرفی فشار خون بالا، این بیماری را یکی از شایع ترین  بیماری‌های عروقی و علت اصلی سکته‌های قلبی، مغزی و نارسایی کلیه بیان کرد.

کاظم زاده مصرف بالای نمک، چربی، چاقی، کم تحرکی، تغذیه نامناسب، مصرف دخانیات، استرس‌های محیطی و فشار خون اولیه ( ارث) را از دلایل ابتلا به فشارخون بالا برشمرد و توضیحاتی در موردعوارض این بیماری، افراد در معرض خطر، علت پاسخ ندادن بدن به درمان و چگونگی کنترل فشارخون بالا را به حاضران ارائه داد.وی همچنین با معرفی بیماری کبد چرب و دیابت به راههای پیشگیری، روش‌های غربالگری، درمان و کنترل آن پرداخت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان غذا و دارو

سازمان غذا و دارو ایران در 15اسفند 1389 در شورای عالی اداری تصویب و تشکیل شد.مسئولیت این سازمان بر عهدهٔ معاون غذاو داروی وزارت بهداشت است. شیوه‌های حمایت از سلامت مردم درمواجهه با فراورده‌های آرایشی و بهداشتی و نیز مواد غذایی فرایند شده و راهکارهای کاهش انگیزه‌های قاچاق، و جلوگیری از قاچاق با پیگرد جعل آرم وزارت بهداشت روی لوازم بهداشتی و آرایشی،از سوی سازمان غذا و دارو مورد بررسی قرار داده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]