اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950624124945528

برای برنامه نویس ها و علاقه مندان به برنامه نویسی ارایه می شود

آموزش‌ ویدئویی نرم افزارهای تخصصی مهندسی

کد: 13950624124945528

https://goo.gl/9kXFbR

، تهران , (اخبار رسمی): وداس مجموعه‌ کاملی از آموزش‌های مرتبط با نرم افزارهای تخصصی مهندسی و همچنین برنامه نویسی های نرم افزاری، تحت وب و موبایل را در کنار هم و برای دسترسی افراد در کل کشور گردآوری کرده است.

آموزش‌های ویدئویی نرم افزارهای تخصصی مهندسی

به گزارش روابط عمومی وداس، در دنیای امروز نیاز به موبایل و داشتن کامپیوتر شخصی و استفاده از نرم افزارهای مرتبط با شغل و رشته‌‌های مختلف بیش از هر چیزی احساس می‌شود. با توجه به نیاز افراد به این موضوعات، آموزش‌های مرتبط با نرم افزارهای تخصصی مهندسی و همچنین برنامه نویسی های نرم افزاری، تحت وب و برای موبایل بیش از پیش طرفدار پیدا کرده است. بسیاری از این نرم افزارهای تخصصی رشته های مهندسی عمران، برق، مکانیک، کامپیوتر و ... به گونه ای است که از طریق ویدئوهای آموزشی بهتر آموخته می شوند. 

گروه آموزشی وداس( www.vedas.ir) با توجه به نیاز بازار بسیاری از محتواهای آموزشی نرم افزارهای مختلف و آموزش های برنامه نویسی برای برنامه نویسان، دانشجویان و علاقه مندان به این رشته را در کنار هم و برای دسترسی افراد در سراسر ایران  گردآوری نموده است. 

با ورود به وبسایت وداس می‌توانید از مجموعه‌ی آموزش‌های نرم افزارهای تخصصی مهندسی شامل SAFE، ETABS، Autodesk Electrical، CATIA، Action Script و همچنین آموزش های برنامه نویسی همچون برنامه نویسی اندروید، PHP، ASP .NET، C++ و ... استفاده نمایید و به راحتی در منزل و با هزینه ای بسیار کمتر از کلاس‌های آموزشی خارج از منزل این نرم افزارها را بیاموزید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وداس

وداس در زبان سانسکریت به معنی دانش است و از طرفی وداها قدیمی ترین کتب آریایی در زمینه آموزه­های دینی و زندگی بوده‌اند. وداس سامانه جامع آموزش الکترونیکی می‌باشد که محتواهای عمومی و تخصصی متنوعی را با تمرکز بر کسب مهارت‌های فردی و اجتماعی، از طریق فرمت‌های ویدئویی، صوتی، کتاب و بسته‌های آموزشی ارائه می‌نماید. کاربران می‌توانند با توجه به نیاز و علاقه، دوره‌های مورد نظر خود را بگذرانند و در صورت تمایل پس از قبولی در آزمون مربوطه، مدرک خود را دریافت نمایند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]