اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950624125285372

در دیدار نوآوران بانک ملی با حسین زاده تاکید شد

شناسایی و استفاده مطلوب از ایده ها

کد: 13950624125285372

https://goo.gl/Fnd2TM

، تهران , (اخبار رسمی): تعدادی از همکاران جوان و نوآور بانک در یک نشست غیررسمی و کاملأ دوستانه با مدیرعامل بانک دیدار و گفت و گو کردند.

بانک ملی

 به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این همکاران جوان که از فعالان عرصه های مختلف اجتماعی، فناوری اطلاعات و خدمات بانکی محسوب می‌ شوند از اقصی نقاط کشور در این جلسه حضور پیدا کردند که از آن جمله می توان به همکارانی از جزیره خارک، کیش، تربت حیدریه، کردستان، تبریز، گیلان، تهران، اصفهان، ساری، قم، کرمانشاه و ... اشاره کرد.

این همکاران خلاق و ایده پرداز در محیطی کاملأ صمیمی و به دور از هرگونه پیرایه و تشریفات اداری، نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات مدنظر خود را بدون واسطه با حسین زاده مدیریت عامل بانک در میان گذاشته و پیرامون هر یک به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این نشست که بیش از سه ساعت به طول انجامید رهنمودهایی توسط مدیر عامل بانک ارائه شد و مقرر گردید از ایده ها و پیشنهادات همکاران به نحو مطلوب استفاده شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک ملی

اولین مدیر عامل بانک ملی دکتر کورت لنیدن بلات و معاون او فوگل به همراه 70 کارشناس از کشور آلمان به ایران آمدند. سرمایه اولیه بانک 20 میلیون ریال بود که فقط 8 میلیون آن پرداخت شد و در سال 1314 سرمایه بانک به 300 میلیون ریال و در سال 1331 به دومیلیارد ریال افزایش یافت که تمام آن پرداخت شده است . این سرمایه در حال حاضر با افزایشی که در سال 91 داشت حدود 100 هزار میلیارد ریال می باشد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه