کد: 13950624125665689

سامانه ثبت خدمت آزمایشگاهی راه اندازی شد

کد: 13950624125665689

https://goo.gl/Mt0cUz

، تهران , (اخبار رسمی): با راه‌اندازی سامانه ثبت خدمت آزمایشگاهی در کارتابل مشتریان شبکه، پژوهشگران می‌توانند خدمات آزمایشگاهی درخواستی خود را آسان‌تر ثبت و پیگیری کرده و از وضعیت فرآیند تکمیل درخواست خود آگاه شوند.

سامانه ثبت خدمت آزمایشگاهی راه اندازی شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، رضا اسدی فرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی وفناوری، با اشاره به تسهیل فرآیند دریافت خدمات آزمایشگاهی با ایجاد سامانه درخواست ثبت خدمت توسط پژوهشگران، گفت: با اضافه شدن این سامانه به کارتابل مشتری در شبکه آزمایشگاهی اعضای باشگاه مشتریان می‌توانند خدمات آزمایشگاهی درخواستی خود را انتخاب کرده و درخواست مورد نظر به کارتابل آزمایشگاه برای بررسی و تکمیل فرآیند ثبت خدمت ارسال می‌شود.
وی افزود: بعد از ثبت نهایی خدمت توسط مرکز آزمایشگاهی، پیامک و ایمیل اطلاع‌رسانی ثبت خدمت از سوی شبکه برای مشتری ارسال می‌شود.

آسان‌تر شدن دریافت خدمات آزمایشگاهی پژوهشگران
اسدی فرد، امکاناتی همچون امکان انتقال به فرد دیگر، مشاهده فهرست اعتبارات متنقل شده، فهرست اعتبارات و خدمات دریافت‌شده را از دیگر مزایای این سامانه برشمرد و افزود: با استفاده از امکانات فراهم شده،  اعضای هیأت علمی که دارای اعتبار طرح تخفیف ویژه اعضای هیأت علمی 15 دانشگاه برتر کشور هستند می‌توانند بخشی از اعتبار خود را برای دریافت خدمات آزمایشگاهی به دانشجویان منتقل کنند.

بهره‌مندی اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها از طرح تخفیف ویژه
مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی با اشاره به رشد اعضای هیأت علمی تحت پوشش طرح تخفیف ویژه گفت: تا کنون بالغ بر چهارصد و هفتاد درخواست از سوی اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها برای بهره‌مندی از خدمات طرح تخفیف ویژه ثبت شده است که سیصد و دریافت‌ اعتبار 40 میلیون ریالی برای پنجاه نفر از اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها، جمعا به ارزش 14هزار و صدو شصت میلیون ریال تایید شده است که تاکنون 94 عضو هیأت علمی، ششصد و دوازده میلیون ریال از این میزان اعتبار را استفاده کرده‌اند.
اسدی فرد همچنین به طرح‌های دیگر تخفیف‌ها اعتباری این شبکه آزمایشگاهی برای بهره‌مندی اقشار گوناگون فعال در عرصه علمی و فناوری اشاره کرد و گفت: علاوه بر بهره‌مندی 109 فعال شرکت‌های‌ دانش‌بنیان از تخفیف 50 درصدی تا سقف 20میلیون ریال، 2هزار و ششصد عضو باشگاه مشتریان شبکه از تخفیف 15درصدی تا سقف 2 میلیون ریال و دویست و هشتاد و هشت عضو بنیاد ملی نخبگان از تخفیف 60 درصدی تا سقف 15میلیون ریال استفاده کرده‌اند.
وی افزود: همچنین 47 منتخب پسادکتری تا سقف 50 میلیون ریال، 47 سرآمد علمی ایران تا سقف 200 میلیون ریال و 55 منتخب تا سقف 150 میلیون ریال و نیز بیش از یک‌هزار فرد معرفی شده از سوی ستادهای توسعه فناوری‌های راهبردی، از تسهیلات رایگان استفاده از خدمات آزمایشگاهی بهره‌مند شده‌اند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | بهداشت و درمان