اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950624125745846

توسط شرکت دارویی تامین انجام شد

واردات واکسن آنفولانزا گریپول پلاس

کد: 13950624125745846

https://goo.gl/xKRYDA

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت گسترش بازرگانی داروپخش، واکسن آنفولانزا گریپول پلاس را وارد کشور کرد.

واکسن آنفولانزا گریپول پلاس

 به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی شرکت دارویی تامین( تی پی کو)؛ شرکت گسترش بازرگانی داروپخش از شرکت های تابعه هلدینگ دارویی تامین، واکسن آنفولانزای تولیدی شرکت "پتروواکس فارم" روسیه را که مورد توجه پزشکان و داروخانه های ایرانی قرار گرفته بود، وارد کشور کرد.

این واکسن (گریپول پلاس) نوآورانه ترین و منحصر بفردترین نمونه در میان واکسن های آنفولانزا به شمار می رود؛ که مشابهی هم برای آن نیست.

یکی از کارشناسان دارویی شرکت گسترش بارزگانی داروپخش گفت: سوش های تهیه شده این واکسن  از کارخانه Abbott  است. منظور از پلاس هم، افزودن پلی اکسیدونیوم به عنوان ادجوانت به فرمولاسیون این واکسن تریوالانت بوده که به تقویت اثر واکسن کمک کرده و مانع ابتلا فرد به بیماری آنفولانزا و سایر ویروس ها می شود.

وی افزود: آنتی ژن این واکسن نصف سایر واکسن های آنفولانزای موجود در بازار است. با توجه به اینکه میزان ویروس غیر فعال کمتری وارد بدن می شود، عوارض جانبی و واکنش های حساسیتی و تحریکات محل تزریق به مراتب کمتر خواهد بود. امیدواریم که ما بتوانیم تا دو سال آینده، این واکسن را در ایران تولید کنیم.

شایان ذکرست که کارخانجات Pfizer , Abbott  در صدد خرید تکنولوژی تولید این واکسن از کارخانه پتروواکس روسیه هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین

موضوع فعالیت شرکت طبق ماده 3 اساسنامه عبارت است از تاسیس ، احداث و بهره برداری از کارخانه ها و معادن، به منظور تولید و فروش سیمان و سایر مصالح ساختمانی، مشارکت با اشخاص حقیقی و حقوقی و سرمایه گذاری در ارتباط با موضوعات فوق الذکر. فعالیت اصلی شرکت تولید کلینکر و سیمانهای تیپ یک و پوزولانی، در بازارهای داخلی و خارجی می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان