اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950624125906235

برندی با بیش از 120 سال سابقه در فروش محصولات بهداشتی و دارویی کودکان

رشد 3.9 درصدی فروش جانسون و جانسول

کد: 13950624125906235

https://goo.gl/8R6Ag0

، (اخبار رسمی): در فصل دوم سال 2016 میلادی فروش محصولات جانسون و جانسون در بازار جهانی به 18.5 میلیارد دلار رسید که 3.9 درصد بیشتر از مدت مشابه سال قبل از آن بود.

رشد 3.9 درصدی فروش جانسون و جانسول

جانسون و جانسون برای وارد شدن در بازار کشورهای در حال توسعه برنامه ریزی می کند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از وب سایت شرکت جانسون و جانسون این برند در فصل دوم سال 2016 میلادی 18.5 میلیارد دلار از فروش محصولاتش درآمد داشته است که نسبت به فصل دوم سال 2015 میلادی با افزایش 3.9 درصدی همراه بود.

متوسط ارزش هر سهم از شرکت جانسون و جانسون در این فصل برابر با 1.74 دلار امریکا بود که 1.8 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل بیشتر بود.در فصل دوم سال جاری این برند تولید کننده وسایل بهداشتی کودکان و نوزادان 4 میلیارد دلار سود خالص بدست آورد که بخش اعظم آن از مصرف کنندگان داخلی بود.

در فصل دوم سال فروش محصولات این برند در امریکا 7.4 درصد رشد کرد در حالی که نرخ رشد فروش آن در بازارهای بین المللی 0.4 درصد نسبت به سال قبل بود. در این فصل فروش جانسون و جانسون در بازارهای جهانی 3.4 میلیارد دلار بود. مدیر اجرایی این شرکت پیش بینی می کند ارزش فروش محصولات این برند در سال 2016 میلادی بین 71.5 میلیارد دلار تا 72.2 میلیارد دلار امریکا باشد .

این برند علاوه بر محصولات بهداشتی به تولید انواع داروهای مخصوص کودکان از قبیل استامینوفن های مخصوص کودکان و داروهای استفاده شده برای بیماری های ساده نیز مشغول است و در فصل دوم سال جاری این محصولات  بیشترین میزان فروش شرکت جانسون و جانسون در بازارهای بین المللی را داشتند.این برند تولید انواع تجهیزات مورد نیاز برای مراقبت های پزشکی از کودکان در منزل را هم بر عهده دارد و به همین دلیل  میان تولید کنندگان وسایل بهداشتی و دارویی جایگاه بسیار مهمی دارد.

مدیر اجرایی این برند می گوید: شرکت جانسون و جانسون در صدد است با قدرت بیشتری وارد بازارهای بین المللی شود  تا بتواند از فرصت اقتصادی موجود در این کشورها هم استفاده کند.ما بازار کشورهای در حال توسعه را به عنوان هدف بعدی خود در نظر گرفتیم زیرا نرخ تولد در این کشورها بیشتر از کشورهای صنعتی است و مصرف محصولات ما می تواند با استقبال زیادی روبرو شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جانسون و جانسون

شرکت جانسون و جانسون یک شرکت فعال در زمینه تولید محصولات بهداشتی است که بالغ بر 120 سال است که در امریکا فعالیت می کند. این شرکت در سال1886 تاسیس شد و از همان ابتدا به تولید محصولات بهداشتی مرتبط با کودکان و نوزادان پرداخت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]