اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950624126435566

پولادگر در دیدار با گل محمدی:

تکواندوی تهران باید به جایگاه خود بازگردد

کد: 13950624126435566

https://goo.gl/33qTN5

، تهران , (اخبار رسمی): سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو به همراه علی خلیلی رییس هیات تکواندوی استان تهران با حضور در دفتر مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران بر حمایت از تکواندوی پایتخت تاکید کردند.

تکواندوی تهران باید به جایگاه خود بازگردد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، رییس فدراسیون تکواندو و رییس هیات تکواندوی استان تهران با حضور در دفتر مدیر کل وزارت ورزش و جوانان استان تهران با گل محمدی دیدار داشتند. در این دیدار گل محمدی با اشاره به پیشرفت تکواندو در ایران و استقبال خوب از این رشته جذاب المپیکی گفت: ما انتظار داریم هیات تکواندوی استان تهران همانند یک فدراسیون عمل کند و جایگاه این هیات در کشور چه از نظر کیفی و چه از نظر کمی، در رتبه برتر باشد و قهرمانان خوبی به کشور معرفی نماید.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران، غیبت تکواندوکاران تهران در المپیک ریو را ضعفی بزرگ دانست و از رییس فدراسیون و همچنین هیات تکواندو خواستار کمک و تلاش بیشتر برای قدرتمند شدن هر چه بیشتر این رشته در پایتخت شد.

در ادامه نیز پولادگر با عنوان اینکه هیات تکواندو تهران باید یکه تاز باشد، گفت: با حمایت فدراسیون از برنامه‌های هیات تکواندوی استان تهران، تلاش خواهیم کرد تهران به جایگاه اصلی خود باز گردد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون تکواندوی جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران نهادی است که برای اداره امور مربوط به ورزش تکواندو در ایران در سال 1363 هجری خورشیدی به ریاست آقای سید مصطفی صفوی تاسیس شد و هم اکنون رئیس این فدراسیون آقای سید محمد پولادگر می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش