اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950624126486118

ملی پوش سنگین وزن جودو نوجوانان:

هدف نهایی من کسب مدال المپیک است

کد: 13950624126486118

https://goo.gl/f68Gpw

، تهران , (اخبار رسمی): ملی پوش سنگین وزن جودو نوجوانان: هدف نهایی من کسب مدال المپیک است

هدف نهایی من کسب مدال المپیک است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو و کوراش، جودوکار نوجوان ایران که در مسابقات آسیایی هندوستان موفق به کسب مدال برنز مسابقات شده است گفت: در دیدار نیمه نهایی با امتیاز به جودوکار کره جنوبی نتیجه را واگذار کردم و در گروه بازنده ها برای کسب مدال برنز با شکست جودوکاران قرقیزستان و مغولستان توانستم به این مدال دست یابم.

علی پرهیزگار که اخیرا در وزن به اضافه 90 کیلو موفق به کسب مدال برنز آسیا در هندوستان  شد در گفت و گو با سایت فدراسیون جودو افزود: من سال آینده باید در رده جوانان حضور پیدا کنم و از آنجا که اهداف بالایی دارم واقعا برایم مهم نیست که در چه رده ایی هستم چون دوست دارم تا موفقیت در المپیک ادامه دهم و انشالله با کمک خدا و همچنین راهنمایی های پدرم که خود از بزرگان جودو بوده و هست و مربیان خوبم این مسیر را با جدیت دنبال می کنم.

جودوکار سنگین وزن کشورمان گفت: می خواهم با جدیت تا رسیدن به المپیک جودورا دنبال کنم و تمام هدفم از هم اکنون کسب یک مدال خوشرنگ در بازیهای المپیک است و امیدوارم این اتفاق در المپیک توکیو برایم رخ بدهد.

علی پرهیزگار که اهل و ساکن مشهد مقدس است و  مدال طلای تورنمنت بین المللی باکو را امسال کسب کرد و سال گذشته هم در تایلند موفق به کسب مدال برنز شده است افزود: مسابقات هندوستان خیلی سطح بالایی داشت و ازبک ها و کره به همراه قرقیزستان با تیم های خیلی قوی شرکت کرده بودند و خیلی تلاش کردم که مدال خوش رنگ تری بگیرم ولی این اتفاق نیفتاد و امیدوارم این مدال برنز را هم مردم خوب کشورم از من بپذیرند.

وی در پایان گفت: از مربیانم آقایان عباس نژاد و قاسمی و همچنین از خانواده ام بخصوص پدرم که اولین مربی من بوده تشکر می کنم. از مدیریت خوب آقای علمی سرپرست گروه در هندوستان و فدراسیون جودو نیز باید بابت زحماتی که کشیدند قدردانی کنم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون جودو و کوراش جمهوری اسلامی ایران

ورزش «جودو» یکی از ورزشهای قدیمی در کشور ژاپن و بنیانگذار آن استاد "جیگارو کانو" است. واژه "جودو" از ترکیب دو کلمه "جو" به معنای ملایمت ، و واژه "دو" به معنی اصل و یا روش است. لغت"جو" از ورزش «جوجیتسو» مشتق شده که توسط سامورایی ها مورد استفاده قرار می گرفت، پس جودو را تحت عنوان "روش ملایمت" ترجمه کرده‌اند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش