اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950625126685699

باحضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزیرآموزش و پرورش صورت گرفت:

رونمایی از نقشه راه همیاران در مدارس

کد: 13950625126685699

https://goo.gl/1EsslO

، تهران , (اخبار رسمی): نقشه راه همیاران پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مدارس، در مراسم اختتامیه کشوری پنجمین دوره جشنواره نوجوان سالم در شهر اصفهان، رونمایی شد.

رونمایی از نقشه راه همیاران در مدارس

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ،این مراسم  با حضور مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش برگزار شد و طی آن از نقشه راه همیاران پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در مدارس کشور ، در چارچوب تفاهم‌نامه همکاری مشترک دوجانبه و به‌عنوان میثاق فعالیت همیاران پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مدارس رونمایی شد.

بر این اساس؛در نقشه راه ، وزارت آموزش و پرورش وسازمان بهزیستی کشور ، جهت گسترش نهضت فرهنگی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در سطح مدارس، توافق کردند که در زمینه تربیت تسهیل‌گر همیاری پیشگیری در مدارس ، تهیه منابع آموزشی و کتابچه راهنمای همیاران پیشگیری ، برگزاری کارگاه های آموزشی برای مدارس و هدایت فعالیت های دانش آموزی با محوریت جشنواره نوجوان سالم به سمت پروژه‌های ابتکاری در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی همکاری کنند.

براساس این گزارش؛ پس از برگزاری کارگاه‌های آموزشی این برنامه در مهرماه و با توزیع ابزارهای فنی ، آموزشی و فرهنگی در بین مجریان ، از ابتدای سال تحصیلی 96-1395 ، اجرای طرح در مدارس آغاز خواهد شد و به‌گونه‌ای برنامه ریزی شده است که تا پایان برنامه ششم توسعه ، تمامی مدارس کشور ، تحت پوشش خدمات این برنامه قرار گیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت آموزش و پرورش

وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران مسئول امور آموزشی کودکان و نوجوانان است. این وزارت خانه از سال 1343 که از وزارت فرهنگ جدا شد، مسولیت آموزش عالی (دانشگاه ها) را هم عهده دار بود،اما پس از تشکیل وزارت علوم ، برای ادارهٔ امور دانشگاه‌ها و امور پژوهشی در سطوح عالی وزارت آموزش و پرورش وظیفه آموزش رایگان همه افراد را در مقاطع دبستان، دوره اول متوسطه، دوره دوم متوسطه و همچنین اداره دانشگاه فرهنگیان برای تربیت معلم و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی را به عهده دارد. علی اصغر فانی وزیر کنونی آموزش و پرورش است. او دوازدهمین وزیر آموزش و پرورش پس از انقلاب است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | شهر و جامعه