اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950627127316245

با حضور هنرمندان مطرح کشور و حضور بیش از 70 نماینده

نوتلابار به سیناتلا تغییر نام داد

کد: 13950627127316245

https://goo.gl/aeCEC9

، تهران , (اخبار رسمی): بعد از حاشیه‌های رسانه‌ای فراوان و در آستانه یکسالگی نوتلابار و رسیدن به 70 شعبه در ایران و سه کشور دیگر، طی مراسمی، این برند به طور رسمی به «سیناتلا» تغییر نام داد.

نوتلابار به سیناتلا تغییر نام داد
حاشیه رونمایی از نام سیناتلا
نوتلابار به سیناتلا تغییر نام داد
سینا تلا جایگزین نوتلابار شد
نوتلابار به سیناتلا تغییر نام داد
سخنران مراسم
نوتلابار به سیناتلا تغییر نام داد
رضا یزدانی در این مراسم قطعاتی را اجرا کرد
نوتلابار به سیناتلا تغییر نام داد
در حاشیه این مراسم
نوتلابار به سیناتلا تغییر نام داد
دیکر سخنران مراسم
نوتلابار به سیناتلا تغییر نام داد
حاشیه مراسم رونمایی

به گزارش روابط عمومی «سیناتلا»، سینا محمدی، کارآفرین مبتکر برند سیناتلا، در این مراسم که در روز جمعه 26 شهریورماه در سالن همایش سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار شد، گفت: افتخار بزرگ، ایجاد اشتغال برای 1300 نفر از جوانان کشور از جمله 700 اشتغال مستقیم است و  حالا یکسال از روزی که اولین فروشگاه ما افتتاح شد می‌گذرد و این  یکی از خاطره‌انگیزترین روزهای زندگی من است.

او با اشاره به اینکه  آرزوی اصلی، ساختن برندی جهانی است افزود: به همین جهت و همسو با افکار عمومی جامعه، با تغییر نام نوتلابار به سیناتلا، آغازی دوباره خواهیم داشت برای توسعه لذت ایرانیان و جهانیان. سیناتلا نه تنها به عنوان یک برند ایرانی، توسعه جهانی خواهد یافت بلکه با شروع تولید مواد اولیه آن در ایران، بسیار بیش از قبل هویتی ایرانی خواهد یافت و به اشتغال و رشد اقتصاد کشور کمک خواهد کرد.

گفتنی است ،این مراسم در روزی برگزار شد، که یک سال از سر بر کشیدن تابلوی «نوتلابار» (Nutella Bar) بر سر در فروشگاه‌های تهران و شهرهای بزرگ و استقبال بی‌نظیر مردم از آن گذشته است.

نام نوتلابار زمانی به شدت مورد توجه واقع شد که با نظر رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی، مبنی بر نیاز به تغییر نام آن از «نوتلابار» به «نان داغ، شکلات داغ»، تابلوی بسیاری از این فروشگاه‌ها با پرچم سفیدی پوشانده شد.

به گفته شهرام سیف هاشمی، استراتژیست برند سیناتلا، حتی اگر این مسائل و حاشیه‌های آن باعث تغییر نام این برند نمی‌شد، سیناتلا برای رسیدن به هدف جهانی شدنش، باید تغییر نام می‌داد.

وی درحاشیه این مراسم گفت:«در فاز اول زندگی این برند،دچار مشکلی بودیم که داشتن نام «نوتلا» بر روی آن،دست ما را برای توسعه بین‌المللی بسته بود و عملا نوتلا فقط تامین کننده مواد اولیه محصولات نوتلابار بوده و کل ایده نوتلابار، حاصل فکر و خلاقیت ایرانی است. اکنون با توسعه فعالیت‌های این برند به سراسر جهان، «سیناتلا» با نام و هویتی ایرانی توان رشد بسیار بیشتری دارد.»

وی نام جدید این برند سیناتلا را ترکیب نام سینا محمدی، کارآفرین بنیان‌گذار این برند و عبارت «توسعه لذت ایرانیان» اعلام کرد که نشان دهنده هویت این برند در ایجاد لحظه‌هایی لذت‌بخش و خاطره‌انگیز برای مردم است.

به گفته سیف هاشمی: سیناتلا، هویتی است که برای تامین یکی از نیازهای اساسی جامعه جوان و پر انرژی ایران پدید آمده است. این برند ایرانی تلاش می کند تا لذت بردن مخاطبانش را در فضایی شاد، صمیمی و دوست داشتنی ایجاد کند.

در این مراسم، که شاهد حضور 70 نماینده این برند در سراسر کشور و سه کشور عراق، ترکیه و روسیه بود، رضا یزدانی، خواننده مطرح و علی اوجی، کمدین برجسته کشور نیز حضور داشتند که بر اساس این گزارش، سیناتلا، از این پس اسپانسر کنسرت‌های رضا یزدانی نیز خواهد بود.

سخنرانی خانم پناهی، مدیر موسسه خیریه رعد، بخش دیگر این برنامه بود که وی در سخنرانی‌اش، سینا محمدی را سمبل یک کارآفرین دارای مسئولیت‌های اجتماعی دانست و از سیناتلا به دلیل به کارگیری نیروهای دارای معلولیت جسمی تقدیر کرد.

وی در ادامه افزود: در تاریخ فعالیت‌های ما سابقه نداشته که یک کارفرما خود به سراغ ما برای تامین نیروهای مورد نیاز خود بیاید و یکی از رسالت‌هایش را کمک به اشتغال افراد دارای معلولیت‌های جسمی و افزایش لذت زندگی در این افراد عنوان کند.

در خلال سخنرانی‌های این رویداد، فیلمی مستند به کارگردانی بهرنگ دزفولی‌زاده پخش شد که گویای داستان یک سال نوتلابار، از تولد تا رشد و سپس مشکلات پیش آمده برای نام آن بود که مورد استقبال حضار قرار گرفت.

در پایان این مراسم، به پاس همراهی و تعامل خوب شعب فروشگاه‌های سیناتلا در سال گذشته، به 70 نماینده این برند، هدایا و تقدیرنامه‌هایی به رسم یادبود اهدا  شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سیناتلا (نوتلابار سابق)

سیناتلا، هویتی است که برای تامین یکی از نیازهای اساسی جامعه جوان و پر انرژی ایران پدید آمده است. این برند ایرانی تلاش می کند تا لدت بردن مخاطبانش را در فضایی شاد، صمیمی و دوست داشتنی ایجاد کند. "سیناتلا" (نونتلابار سابق)، داستان برندی ست که با هویتی توسعه یافته و پیشرفته، محصولاتی خاص و خوشمزه می سازد. هر روز، ترکیب هایی شگفت انگیز و طعم هایی خارق العاده، لحظه هایی هوس انگیز را پدید می آورند ...

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]