اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950627127485807

احداث 2 هتل در اصفهان توسط صندوق بازنشستگی

کد: 13950627127485807

https://goo.gl/ke1mPX

، تهران , (اخبار رسمی): صندوق بازنشستگی کشوری، 2 هتل 5 ستاره در اصفهان احداث می‌کند.

احداث 2 هتل در اصفهان توسط صندوق بازنشستگی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از زوابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه عملیات اجرایی ساخت نخستین هتل 5 ستاره حلال در اصفهانگفت: این هتل با جذب سرمایه‌گذار خارجی با نام و نشان معتبر در صنعت هتل داری، کلنگ‌زنی می شود که امیدوار هستیم تا دو سال آینده به بهره برداری برسد.
ربیعی با بیان اینکه 600 اتاق به هتل‌های اصفهان اضافه می‌شود، افزود: بیش از 30 طرح هتل داری در استان اصفهان در دست اقدام است که صندوق بازنشستگی کشوری، از این تعداد دو هتل 5 ستاره را احداث می‌کند.
وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در راستای ایجاد اشتغال و درآمدزایی سیاست‌های خود را به سمت گردشگری سوق داده، گفت: برای جذب گردشگر نیازمند احداث هتل‌های 5 ستاره با استانداردهای بین‌المللی هستیم.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین گفت: در حال حاضر، نیازمند ایجاد هتل‌های روستایی برای ایرانگردی، بیابان‌گردی و بوم‌گردی در سراسر ایران هستیم تا گردشگران بتوانند زندگی روستایی را در این مکان ها تجربه کنند.
ربیعی خاطرنشان کرد: 130 هزار شغل در حوزه گردشگری و صنایع دستی پیش بینی شده که بخشی از آن تاکنون محقق شده و امیدواریم با اقدامات صورت گرفته، ظرفیت‌های جذب گردشگر در ایران افزایش یابد.
عملیات اجرایی ساخت نخستین هتل 5 ستاره حلال روز پنجشنبه 25 شهریورماه، با حضور دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمود اسلامیان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و مسوولان استانی در اصفهان آغاز شد.
در این آیین، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا از زیرمجموعه های صندوق بازنشستگی کشوری که مدیریت پروژه احداث هتل 5 ستاره حلال اصفهان را برعهده دارد، با اشاره به جزئیات این پروژه، اظهار داشت: نخستین هتل 5 ستاره حلال با استانداردهای جهانی، با مشارکت شرکت داخلی در اصفهان احداث می‌شود که برای احداث این هتل، عرصه زمین توسط صندوق بازنشستگی کشوری واگذار شده است.
احمدرضا نیک کار اصفهانی اضافه کرد: این هتل، در زمینی به وسعت 28 هزار مترمربع با گنجایش 200 اتاق و 50 سوئیت همراه با مجموعه‌های تجاری و اداری ساخته می شود.
وی با اشاره به مزیت‌های جذب توریست و تفاوت آن با فروش نفت، گفت: به ازای هر توریست خارجی چهار تا شش شغل ایجاد می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صندوق بازنشستگی کشوری

پس از تصویب قانون استخدام کشوری در تاریخ 31/3/1345 به موجب ماده 70 قانون مزبور اداره کل بازنشستگی با کلیه دارائی و موجودی صندوق بازنشستگی و اسناد و اوراق و بودجه وتعهدات خود از وزارت دارائی منتزع و تابع سازمان اموراداری واستخدامی کشور گردید و براساس اصلاحیه ماده مذکور از اول سال 1354 صندوق بازنشستگی کشوری به صورت موسسه ای مستقل وابسته به سازمان اموراداری و استخدامی کشور تشکیل گردید . با ادغام سازمانهای اموراداری و استخدامی کشور و برنامه وبودجه در تاریخ 11/12/1378و تشکیل سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ، صندوق بازنشستگی کشوری نیز یکی از موسسات تابعه این سازمان شد ، با تصویب قانون نظام جامع رفاه وتامین اجتماعی در تاریخ 21/2/1383 و به موجب تبصره 2 ماده 17 این قانون ، صندوق بازنشستگی کشوری از سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور منتزع و تابع وزارت رفاه وتامین اجتماعی گردید و توسط صندوق بازنشستگی کشوری اداره می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی