کد: 13950627128755689

با موضوع «توسعه یافتگی و الزامات دستیابی به اقتصاد دانش بنیان»برگزار می شود

هفتمین نشست تخصصی اقتصاد دانش‌ بنیان

کد: 13950627128755689

https://goo.gl/K29ckj

، تهران , (اخبار رسمی): با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هفتمین نشست تخصصی اقتصاد دانش بنیان با موضوع «توسعه یافتگی و الزامات دستیابی به اقتصاد دانش بنیان» برگزار می‌شود.

هفتمین نشست تخصصی اقتصاددانش‌ بنیان

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، روح‌الله ابوجعفری مدیر گروه اقتصاد دانش‌بنیان پژوهشکده مطالعات فناوری گفت: هفتمین نشست تخصصی اقتصاد دانش بنیان با حمایت معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری و با موضوع «توسعه یافتگی و الزامات دستیابی به اقتصاد دانش بنیان» در پژوهشکده مطالعات فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

وی افزود: انگیزه توسعه فعالیتهای دانش‌بنیان در تمام سطوح اقتصادی باید وجود داشته باشد که این مسئله به طراحی نهادی، ساختار اقتصاد، زمینه‌های فرهنگی و بسیاری از مسائل دیگر باز می‌گردد.
ابوجعفری با اشاره به سلسله نشست‌های پیشین اقتصاد دانش‌بنیان که توسط پژوهشکده مطالعات فناوری برگزار شده است گفت: در نشست‌های پیشین رویکردهای مختلف از منظر مکاتب مختلف اقتصادی به اقتصاد دانش‌بنیان طرح شد و بر این اساس تعاریف و نگاه‌های مختلف به این مفهوم مورد بررسی قرار گرفت. 
وی ادامه داد: نگاه فعالان اقتصادی به توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و توجه به پرسش که در بستر کنونی اقتصاد، امکان شکل‌گیری اقتصاد دانش‌بنیان وجود دارد از اهمیت بالایی برخوردار است.
ابوجعفری با اشاره به حضور یک فعال اقتصادی افزود: مهندس بحرینیان که هم فعال اقتصادی و عضو هیات نمایندگان اتاق ایران دعوت به عمل آمده است تا بر اساس تجارب شکل‌گرفته در بنگاه‌های تولیدی در زمینه توسعه یافتگی و الزامات توسعه اقتصاد دانش‌بنیان با توجه به تجارب عملی دنیا هم‌فکری صورت گیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف