اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950627128855372

مدیرعامل بانک ملی ایران:

شعب خارجی افتتاح می شود

کد: 13950627128855372

https://goo.gl/YB2CDF

، تهران , (اخبار رسمی): پس از برجام، فضای فعالیت بازتر شده و بانک های بزرگ جهت همکاری با بانک ملی ایران اعلام آمادگی می کنند.

بانک ملی

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک ملی، محمدرضا حسین زاده مدیر عامل این بانک در همایش مسئولان و کارشناسان اداره امور شعب استان مرکزی، خواستار اطلاع رسانی به واحدهای تولیدی ، صنعتی ، بازرگانی و ... جهت بهره مندی از خدمات جدید بین المللی بانک ملی ایران شد و افزود : برنامه وسیعی برای گسترش شعب خارج از کشور داریم و قصد داریم از فرصت های جدید و پیش رو برای ارتقای جایگاه بانک حداکثر استفاده را انجام دهیم.

وی با اشاره به انتظارات گسترده و ویژه مسئولان کشور از بانک ملی ایران ابراز داشت: من آینده بانک را با داشتن همکارانی علاقه مند، تلاشگر و متعصب به کار امیدوارانه می بینم. بانک به تلاش تمامی همکاران نیاز دارد و خوشبختانه با همت و تلاش همکاران طی ماه های گذشته شاهد رشد منابع بودیم.

مدیر عامل بانک ملی ایران به نقش مهم روسای شعب اشاره کرد و گفت: مسئولان شعب نسبت به همکاران و مسائل آن ها باید حساس بوده و از آن ها مشورت بگیرند. همچنین با تفویض اختیار، به آن ها انگیزه و امید دهند.

وی در پایان خواستار انعکاس خدمات متنوع و گسترده و دستاوردها و اقدامات موثر بانک ها برای مسئولان و مردم شد.

در ادامه سفر مدیر عامل بانک ملی ایران به استان مرکزی، وی به صورت سرزده از شعبه اراک بازدید و با همکاران از نزدیک دیدار وگفت و گو کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک ملی

اولین مدیر عامل بانک ملی دکتر کورت لنیدن بلات و معاون او فوگل به همراه 70 کارشناس از کشور آلمان به ایران آمدند. سرمایه اولیه بانک 20 میلیون ریال بود که فقط 8 میلیون آن پرداخت شد و در سال 1314 سرمایه بانک به 300 میلیون ریال و در سال 1331 به دومیلیارد ریال افزایش یافت که تمام آن پرداخت شده است . این سرمایه در حال حاضر با افزایشی که در سال 91 داشت حدود 100 هزار میلیارد ریال می باشد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه