کد: 13950628130075926

در اختتامیه جشنواره عکس برج میلاد انجام می شود

اجرای ویژه کنسرت زند وکیلی

کد: 13950628130075926

https://goo.gl/82ys6R

، تهران , (اخبار رسمی): نمایشگاه عکس های راه یافته به مرحله نهایی همزمان با مراسم اختتامیه این جشنواره در روز اول مهرماه افتتاح می شود و همچنین در این مراسم کنسرت علی زند وکیلی برای مخاطبان اجرا می شود.

اجرای ویژه کنسرت زند وکیلی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  روابط عمومی برج میلاد تهران، حامد رهنما در این زمینه توضیح داد: مراسم اختتامیه دومین جشنواره عکس برج میلاد تهران اول مهرماه ساعت 18:30 با اجرای امیر حسین مدرس در مرکز همایش های برج میلاد تهران با حضور هنرمندان در عرصه های مختلف اعم از سینما، تلویزیون، سفرا، عکاسان برجسته کشور، مدیران شهری  و ... برگزار می شود.

وی افزود: اجرای ویژه کنسرت علی زند وکیلی خواننده برجسته موسیقی سنتی کشورمان از ویژه برنامه های مراسم اختتامیه است.

به گفته رهنما، همچنین قرار است نمایشگاه آثار راه یافته به مرحله نهایی این دوره از جشنواره عکس برج میلاد تهران، توسط مدیران شهری، هنرمندان و همچنین هیات داوران شامل ابراهیم حقیقی، اسماعیل عباسی، مسعود زنده روح کرمانی، ساتیار امامی و وحید سالمی در این دوره از جشنواره در گالری غربی برج میلاد افتتاح شود.در این نمایشگاه 105 اثر از 96 عکاس در دو بخش عکاسی با تجهیزات حرفه ای و عکاسی با تلفن همراه به نمایش درخواهد آمد.

دبیر دومین جشنواره بین المللی برج میلاد تهران همچنین توضیح داد: همچنین هماهنگی های لازم در حال انجام شدن هست تا آثار راه یافته به این دوره از جشنواره عکس در قالب بیلبوردهای شهری چاپ و معرفی شود.

به گزارش روابط عمومی برج میلاد ، هیأت داوران این دوره از جشنواره بین المللی عکس برج میلاد تهران بعد از بررسی 5 هزار و 236 اثر راه یافته به دبیرخانه جشنواره، 105 اثر از 96عکاس را  در دو بخش عکاسی با تجهیزات حرفه ای و عکاسی با تلفن همراه شایسته حضور در بخش نهایی این دوره از جشنواره عکاسی برج میلاد شدند.

دومین دوره جشنواره بین المللی عکس برج میلاد تهران از 28 تیرماه کار خود را شروع کرده است و علاقه مندان تا 15 شهریور ماه  فرصت داشتند تا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره در بخش روابط عمومی و فرهنگی برج میلاد ارسال کنند.

هدف از دومین دوره جشنواره بین المللی برج میلاد تهران معرفی نماد ملی ایرانیان در عرصه بین الملل ، یاری گرفتن از هنر جهت معرفی برج میلاد،ثبت جلوه‌های ویژه از معماری نوین نماد ملی و ایجاد فضای پرشور و صمیمی بین هنرمندان و همچنین برگزاری نمایشگاه از آثار فاخر و دستیابی به آثار ارزشمند هنرمندان است.

آیین اختتامیه و اهدای جوایز به برگزیدگان در مراسمی ویژه در روز پنج شنبه یکم مهرماه در سالن همایش های بین المللی برج میلاد تهران برگزار می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

برج میلاد تهران

شرکت برج میلاد تهران از سال 1386 با هدف بهره برداری از مجموعه برج میلاد فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت با برخورداری از تخصص مدیریتی و کارشناسی وظیفه بهره برداری از مجموعه برج میلاد را برعهده دارند. کاربری برج، تسهیل و گسترش ارتباطات بی‌سیم در سطح تهران، بهینه‌سازی و گسترش پوشش رادیو و تلویزیون، ایجاد زیر ساخت‌های تلویزیونی دیجیتال، هواشناسی، کنترل ترافیک و گردشگری است.

منتشر شده در سرویس های:

موسیقی | هنرهای تجسمی