کد: 140302157907125357
در دسترس نیست

ماجرای آقای خواننده و کمک به نیازمندان و بیماران

ماجرای تکان دهنده کمک آقای خواننده به نیازمندان و بیماران

کد: 140302157907125357

، تهران , (اخبار رسمی): روایت عجیب که شاهدش بودم این است که یک روز دیدم که او از کنار زباله گردها و کودکان کار یا افراد دستفروش یا بیمار در خیابان ها رد میشود و در حالی که آنها مشغول کارشان هستند پولی را روی زمین می اندازد و به آنها می‌گوید: آقا، خانم ، پولتان افتاده روی زمین !

ماجرای تکان دهنده کمک آقای خواننده به نیازمندان و بیماران
حمیدرضا قربانی - ۱۴۰۳

او از کنار زباله گردها و کودکان کار یا افراد دستفروش یا بیمار در خیابان ها رد میشود و در حالیکه آنها مشغول کارشان هستند پولی را روی زمین می اندازد و به آنها می‌گوید: آقا، خانم ،پولتان افتاده روی زمین!

به گزارش خبرگزاری روکنا ، حمیدرضا قربانی تنها یک خواننده نیست! او به طرز شگفت انگیزی علاقه به کمک به دیگران به ویژه بیماران خاص و نیازمندان دارد و چندین سال است که این کار را هم انجام می دهد. خبرنگار حوزه سلامت در این باره این چنین می گوید : ما در گفتگوهایی که در جمع پزشکان و مددکاران اجتماعی داشتیم صحبت از تعداد زیادی از خیرین و افراد دلسوز در زمینه کمک به همنوعان شد و با استناد بر شنیده ها و منابع آگاه دریافتیم که تعدادی از خوانندگان کشور به صورت نامحسوس و غیرمستقیم در این امر بسیار مهم و ارزشمند شرکت دارند، ما که همواره خدمت به افراد بی بضاعت را وظیفه ملی خود می دانیم با ریز بینی هایی که انجام شد لیستی از این افراد تهیه کردیم تا بدانیم که چه افرادی در حوزه موسیقی در امر یاری رساندن به افراد دارای ناتوانی، معلولین، افراد با بیماریهای خاص و همچنین افراد بی بضاعت و خانواده های نیازمند فعالیت دارند. دریافتیم که این لیست چندان کوچک هم نیست و کاشف به عمل آمد که بسیاری از هنرمندان فعال در زمینه موسیقی و بازیگری و حتی تئاتر در این زمینه پیشگام بوده و هستند که یکی از آنها هنرمند صاحب نام موسیقی ایران حمیدرضا قربانی است که چندین سال در حوزه موسیقی جهانی نیز فعالیت های شایانی داشته است، از آنجا که هیچگاه در پست های اینستاگرامی و فضای مجازی چنین چیزی را از او ندیده بودیم ابتدای امر غافلگیر شدیم! چرا که روزانه شاهد ویدئو های بسیاری از اشخاص مختلف در فضای مجازی هستیم که به اشکال مختلف که اکثرا تبلیغاتی و به قصد جذب دنبال کننده هستند به ضعفا کمک می‌کنند و کمک کردن به انسانها به هر قصدی که باشد فوق العاده ارزشمند و قابل تحسین است اما این که یک موضوع با این اهمیت توسط یک خواننده و آهنگساز بتواند اینطور پنهان بماند برایمان جای تعجب داشت!

این خبرنگار اینطور ادامه داد که : با تماس های مکرر با حمیدرضا قربانی موفق به صحبت با او نشدیم و طی پیام هایی از او خواستیم تا در مورد این موضوع یک گفتگوی کوتاه خبری داشته باشیم اما تا کنون موفق به انجام اینکار نشدیم و پیامی از طرف ایشان دریافت نکردیم و همین امر باعث پی بردنمان به نفس این عمل شد. اما در گفتگو با یکی از نزدیکان این خواننده متوجه شدیم که او به نحوی عجیب و طراحی شده به نیازمندان کمک میکند! از او خواستیم تا ماجرا را بیشتر و با جزئیات برایمان بشکافد و او هم پذیرفت و گفت : حمیدرضا زندگی بسیار سختی داشته است و در خانواده ثروتمندی زندگی نکرده است اما بسیار دست و دلباز است. او عاشق خوشحال کردن دیگران است حتی اگر شده باشد انگشتر دستش را ببخشد اینکار را انجام می دهد! روایت عجیب که شاهدش بودم این است که یک روز دیدم که او از کنار زباله گردها و کودکان کار یا افراد دستفروش یا بیمار در خیابان ها رد میشود و در حالی که آنها مشغول کارشان هستند پولی را روی زمین می اندازد و به آنها میگوید : آقا ، خانم ، پولتان افتاده روی زمین ! آنها هم که با این صحنه مواجه میشوند خب طبیعتا متوجه می شوند که این پول آنها نیست و خیلی شگفت زده و خوشحال میشوند و تشکر میکنند. یک روز از او سوال کردم که : فکر میکنی میتونی به چندنفر کمک کنی؟ با لبخندی گفت : حکایت ما آدمها مثل اون صدف های دریایی اند که آب دریا آنها را به لب ساحل آورده بود و مردی در حال انداختن آنها به دریا بود ، در همین حین یک نفر ازش سوال کرد که فکر میکنی چندتا از اینها رو میتونی نجات بدی و به دریا برگردونی ؟! او در حالیکه که یک صدف در دستش بود و لبخندی بر لبش داشت صدف رو به دریا پرت کرد و گفت : این یکی رو که تونستم! و اینها بخش کوچکی از شگرد حمیدرضا برای کمک به دیگران است و او دلش نمی‌خواهد که این موضوعات رسانه ای و خبری شوند.

خبرنگار حوزه اجتماعی و سلامت در پاسخ گفت : از جانب خود و همکارانمان بسیار خوشحالیم که در این سرزمین هنرمندانی حضور دارند که با تمام وجود در کمک به همنوعان خود کوشا و در کارهای خیر سهم بسزایی دارند و این فرهنگ باید در جامعه ما نهادینه شود و همه ما در قبال همدیگر مسئول و متعهد هستیم و باید وظیفه انسانی و ملی خود را به درستی انجام دهیم و هنرمندانی اصیل و متعهد از این جنس می‌توانند تاثیر بسزایی در اشائه این فرهنگ داشته باشند

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت نشر آثار حمیدرضا قربانی

شرکت حمیدرضا قربانی یک استودیو ضبط موسیقی و رکورد لیبل است که در جهت ارتقا سطح موسیقی ایران در سطوح جهانی فعالیت دارد. این شرکت تولید کننده آثار مهم و متعددی برای خوانندگان ایرانی و خارجی، کمپانی ها و رادیو و تلویزیون های مطرح جهان بوده است و سوابق درخشانی دارد.

منتشر شده در سرویس:

موسیقی