اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950628130265785

بیمه تعاون و اتاق تعاون ایران تفاهم نامه همکاری امضا کردند

گسترش تعاملات بیمه ای و بازرگانی

کد: 13950628130265785

https://goo.gl/j1TgBs

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت بیمه تعاون و اتاق تعاون ایران، با هدف گسترش تعاملات فی ما بین به مناسبت هفته تعاون تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

بیمه تعاون

 به گزارش اخبار رسمی و به نقل از بیمه تعاون، نظام آبادی، رئیس هیات مدیره بیمه تعاون، هنگام امضای این تفاهم نامه ضمن تبریک هفته تعاون، ابراز امیدواری کرد که بیمه تعاون در خدمت فعالان اقتصادی کشور است و با توجه به ارائه خدمات بیمه ای در حوزه اتکایی و غیر اتکایی، آماده توسعه فعالیت و همکاری است.

وی با بیان تعامل خوب رئیس اتاق تعاون ایران گفت، با توجه به اعتماد عمومی تعاونگران به رئیس اتاق تعاون ایران، عرصه برای گسترش همکاریهای متقابل بخش تعاون کشور و بیمه تعاون، بیش از پیش فراهم شده است.

شایان ذکر است، اتاق تعاون ایران با 54 اتحادیه سراسری ، یکصد هزار شرکت تعاونی در  بیش از 31 اتاق استانی در کشور، می تواند امکان خوبی را برای استفاده از تمام  ظرفیت و خدمات بیمه تعاون فراهم آورد.

در این تفاهم نامه، بر ضرورت همکاری اتاق های تعاون استانی و شعب بیمه تعاون تاکید شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه تعاون

شرکت بیمه تعاون با هدف ورود بخش تعاونی به عرصه فعالیت بانک و بیمه و راهیابی به بازارهای پولی و مالی کشور و تحقّق سیاست های کلی اصل 44 از سال 1386 آغاز به کار نموده و شکل عملیاتی به خود گرفته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه