اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950628130275590

از سوی شرکت مخابرات استان تهران صورت می گیرد

واگذاری دیتافون در نمایشگاه تلکام 2016

کد: 13950628130275590

https://goo.gl/ASJgNz

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت مخابرات استان تهران در هفدهمین نمایشگاه بین المللی تلکام 2016 سرویس دیتافون را به متقاضیان واگذار می کند.

سرویس دیتافون در نمایشگاه تلکام 2016 به متقاضیان واگذار می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران، محمدرضا بیدخام مدیر کل روابط عمومی و سخنگوی شرکت گفت: متقاضیان با خرید این سرویس می توانند همزمان از امکانات تلفن ثابت و اینترنت پر سرعت ( ADSL) استفاده کنند.

وی در خصوص تعرفه استفاده از سرویس دیتافون افزود: تعرفه تلفن ثابت و هزینه سرویس اینترنت پرسرعت مطابق با مصوبات سازمان تنظیم مقررات ارتباطات است. 
بیدخام خاطر نشان کرد: متقاضیان خرید این سرویس می توانند از 4 تا 7 مهر ماه به غرفه شرکت مخابرات استان تهران در سالن 6 نمایشگاه تلکام 2016 مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مخابرات استان تهران

شرکت مخابرات استان تهران (سهامی خاص) ، یکی از شرکت های زیرمجموعه ی شرکت مخابرات ایران در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است که در قلمرو استان های تهران و البرز با طراحی ، ایجاد، بهره برداری ، توسعه و نگهداری شبکه های تلفن ثابت، انتقال داده ، سرویس های ارزش افزوده و خدمات مرتبط برای رفاه جامعه و پاسخ به نیازهای ICT مشتریان حقیقی و حقوقی ، با تکیه بر فناوری و دانش روز، زیرساخت های گسترده و مطمئن شبکه ، کارکنان متخصص و متعهد با رعایت استانداردها در چارچوب اساسنامه فعالیت می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]