اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950628130825590

مخابرات تهران آماده اجرای برنامه ره نگاشت 5 ساله

کد: 13950628130825590

https://goo.gl/FLTTSS

، تهران , (اخبار رسمی): تغییرات تکنولوژیک، بازار رقابتی و تغییر نیازهای مشترکین، الزامات اجرای ره نگاشت و حرکت به سوی تحقق برنامه پنج ساله تحول در شرکت مخابرات می باشد ، مخابرات استان تهران آمادگی برای اجرای برنامه ره نگاشت 5 ساله شرکت مخابرات ایران را دارد .

مخابرات تهران آماده اجرای برنامه ره نگاشت 5 ساله شرکت مخابرات ایران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی مخابرات استان تهران، صیدی در همایش استراتژی ره نگاشت پنج ساله تحول شرکت مخابرات ایران و جشن یک میلیونی شدن ADSL مخابرات تهران و د رجمع بیش از 400 نفر از مدیران  کل، معاونان، روسای ادارات و مراکز مخابرات استان تهران و البرز ضمن تبریک ایام با سعادت هفته ولایت و اعیاد قربان و غدیر، یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم را در آستانه هفته دفاع مقدس گرامی داشت.

مدیرعامل مخابرات استان تهران با بیان این که تحول از نعمت های بزرگ الهی است،  به سیر تاریخی توسعه و پیشرفت صنعت مخابرات در کشور پرداخت و افزود: تمامی همکارانی که از گذشته در روند تغییرات رو به رشد نقش آفرین بوده اند امروز با افتخار از آن دوران یاد می کنند و اینک در سرآغاز فصل جدیدی از تغییرات و تحولات در صنعت مخابرات باید ما نیز به گونه ای ایفای نقش کنیم تا در آینده از اثرگذار بودن خود با سرافرازی یاد کنیم.

 صیدی با اشاره به شعار اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل، توسعه زیرساخت های ارتباطی و مخابراتی را در رشد و بالندگی سایر بخش های کشور موثر دانست و با تاکید بر لزوم حفظ آمادگی و به روز بودن دانش و آگاهی ها برای رقابت در بازار موجود خاطرنشان کرد: رقبا همواره فرصت به شمار می روند و اگر ما آماده نباشیم این فرصت ممکن است تبدیل به تهدید شود.

وی ا فزود: تغییرات تکنولوژیکی از یک سو و وجود بازار رقابتی و نیازهای متغییر مشترکان به سرویس ها و خدمات نوین ارتباطی موجب شده است تا حرکت به سوی تحول در سطح شرکت گزیر ناپذیر شود.

 صیدی همدلی و اشتراک نظر میان سهامداران و مدیران و همچنین کارکنان را از نقاط قوت در فضای فعلی برشمرد و عنوان کرد: همگی باید قدر همدلی و اتحاد و اشتراک در  موجود را بدانیم و هر یک در هر پست و  جایگاهی که هستیم به گونه ای عمل کنیم تا در آینده و پس از اجرای برنامه های تحول و مرور رخدادهای انجام گرفته شده با افتخار از نقش آفرینی های خود یاد کنیم.

وی تلاش برای افزایش کیفیت سرویس ها ، حفظ و افزایش اعتماد مردم، بهبود پشتیبانی از سرویس های ارایه شده، عرضه خدمات جدید نظیر FTTH را از زمره اقدامات کوتاه مدت شرکت برای تحقق برنامه های در نظر گرفته شده دانست و سپس به تحلیل و بررسی شرایط موجود شرکت و راهکارهای دستیابی به اهداف در نظر گرفته شده در برنامه های تدوین شده پرداخت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مخابرات استان تهران

شرکت مخابرات استان تهران (سهامی خاص) ، یکی از شرکت های زیرمجموعه ی شرکت مخابرات ایران در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است که در قلمرو استان های تهران و البرز با طراحی ، ایجاد، بهره برداری ، توسعه و نگهداری شبکه های تلفن ثابت، انتقال داده ، سرویس های ارزش افزوده و خدمات مرتبط برای رفاه جامعه و پاسخ به نیازهای ICT مشتریان حقیقی و حقوقی ، با تکیه بر فناوری و دانش روز، زیرساخت های گسترده و مطمئن شبکه ، کارکنان متخصص و متعهد با رعایت استانداردها در چارچوب اساسنامه فعالیت می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]