اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950628130835987

تجربه بالاترین سرعت با اس‌اس‌دی Z280 اپیسر

کد: 13950628130835987

https://goo.gl/VqzKhV

، تهران , (اخبار رسمی): اس اس دی 280Zاپیسر آخرین نسل از اس‌اس‌دی‌های پیشرفته است که از PCI اکسپرس نسل3 (4X )پشتیبانی می‌کند و سازگار با استاندارد 1.2 NVMe در فرم فاکتور 2M.است .

تجربه بالاترین سرعت و کارایی با اس‌اس‌دی Z280 اپیسر

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت داده پرداز رایانه متین، در این اس اس دی از جدیدترین تکنولوژی و با کیفیت‌ترین MLC استفاده شده‌است. برش لبه 280Z سازگار با استاندارد 2.1 NVMe است و از آخرین PCIe نسل3 (4X ) که نسبت به (X1) 4برابر پهنای باند بیشتر دارد، بهرهمند است و سرعت فوق العاده بالای خواندن‌و نوشتن، به ترتیب 2500 و 1350 مگابایت بر ثانیه، را ارائه می‌هد . 
از ویژگی‌های این اس‌اس‌دی می توان به ظرفیت‌های بالای 240 و 480 گیگابایتی آن و تعداد بالای اعمال ورودی و خروجی داده در ثانیه، IOPS 175000 ،اشاره کرد که به آسانی هر صحنه بازی را قابل اجرا می‌کند.
 280Z اپیسر با طول 80میلیمتری خود مناسب برای بیشتر لپ‌تاپ و مینی کامپیوترها (Mini PC) است و به آسانی هر دستگاهی را به  یک وسیله‌ی گیمینگ قابل حمل تبدیل می‌کند. بی شک با توجه به این قابلیت‌ها این اس‌اس‌دی  قوی‌ترین و با کیفیت‌ترین اس‌اس‌دی است که حداکثر کارایی را برای کاربران مخصوصا گیمرها به همراه خواهد داشت.
ازدیگر ویژگی های مهم این اس‌اس‌دی دارا بودن سیستم تصحیح خطا‌(ECC)‌با‌120بیت در هر 2 کیلو بیت BCH‌، End-to-End Data protection،
‌‌Smart ECC ، Global Wear Leveling برای افزایش طول عمر اس‌اس‌دی، SmartRefresh برای افزایش دقت و ایمنی در دسترسی به اطلاعات و تکنولوژی S.M.A.R.T برای مانیتور سلامت و گزارش‌دهی مشکلات جهت جلوگیری از دست‌دادن اطلاعات اشاره کرد.
علاوه‌بر‌ این ویژگی‌های چشمگیر، مصرف انرژی در این اس‌اس‌دی بسیار پایین است و لپ تاپ ها را قادر می سازد تا انرژی خود را برای مدت زمان بیشتری ذخیره کند.
اس اس دی  Z280 اپیسر تحت گارانتی شرکت داده پرداز رایانه متین عرضه و گارانتی می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت داده پرداز رایانه متین

شرکت داده پرداز رایانه متین طی سالیان گذشته همواره به عنوان بزرگترین عرضه کننده محصولات مرتبطداده پرداز رایانه متین با حافظه در صنعت موبایل و کامپیوتر کشور مطرح بوده است. هاردهای اکسترنال و SSD، انواع کارت های حافظه موبایل، دوربین و صنعتی، DRAM یا رم های کامپوتر و لپ تاپ، شارژر همراه (پاوربانک)، باتری، انواع فلش مموری یا USB، محصولات WiFi و گروه کالاهای OTG از جمله محصولاتی هستند که این شرکت عرضه می کند. تبلت، فبلت با مارک های معتبر جهانی نیز دیگر محصولات عرضه شونده توسط این شرکت را تشکیل می دهند. برجسته ترین خصوصیت شرکت متین ارائه خدمات پس از فروش به صورت مدرن و حرفه ای و تلاش مستمر برای بهبود عملکرد و گسترش خدمت رسانی در سراسر کشور می باشد. عملکرد مطلوب و انعطاف پذیر متین طی سالهای گذشته، این شرکت را به عنوان یکی از پیشروان بازار موبایل و کامپیوتر کشور مطرح کرده و نحوه فعالیت آن به صورتی بوده که پس از عضویت در اتحادیه فناوران رایانه موفق به دریافت گواهینامه ISO 9001 (مدیریت کیفیت) و ISO 10002 (رسیدگی به شکایت مشتریان) از شرکت TUV NORD آلمان شده است. سیاست راهبردی شرکت متین تهیه قطعه و کالا از معتبر ترین تولید کنندگان جهانی است . شایان ذکر است شرکت داده پرداز رایانه متین جهت محصولات دو شرکت Apacer و Silicon Power موفق به اخذ گواهی نامه تایید محصول از مراکز تحقیقات صنایع انفورماتیک RCII شده است. نمایندگی انحصاری محصولات کمپانی های تایوانی سیلیکون پاور ، پی کیو آی ، اپیسر و همچنین نمایندگی محصولات مکسل ، امتک ، کداک ، ال جی ، انرجایزر ، ژل و کینگ استار در اختیار شرکت داده پرداز رایانه متین است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]