اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951113230655987

معرفی فلش مموری های جدید اپیسر

کد: 13951113230655987

https://goo.gl/HnnAh9

، تهران , (اخبار رسمی): اپیسر از سری جدید فلش مموری های خود رونمایی کرد.

معرفی فلش مموری های جدید اپیسر

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت داده پرداز رایانه متین ،اپیسر رهبر دستگاههای ذخیره سازی دیجیتال، سری جالب و جذاب فلش مموری های کوچک  خود را معرفی کرد: AH159 با اینترفیس USB3.1 نسل اول و AH118 با اینترفیس USB2.0، بطور کلی طراحی هوشمندانه بدنه بعد از اتصال آن به دستگاه، فلش مموری را همچنان عایق نگه می دارد. در پس طراحی منحنی با رنگ های زنده، این فلش مموری در برابر آب و گرد وغبار و ضربه مقاوم است  که از همه اطلاعات به خوبی محافظت می کند.

فلش مموری های AH159 و AH118 جدیدترین مدل های گروه سوپر مینی کمپانی اپیسر هستند. بدنه از جنس رابر (لاستیک) با ظاهری نفیس و اسپورت به همراه طراحی منحنی و جنسی سازگار با محیط زیست ساخته شده است، که امکان این را به انگشتان شما می دهد تا به راحتی با یک تماس ساده فلش مموری را از دستگاه جدا کنید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت داده پرداز رایانه متین

شرکت داده پرداز رایانه متین طی سالیان گذشته همواره به عنوان بزرگترین عرضه کننده محصولات مرتبطداده پرداز رایانه متین با حافظه در صنعت موبایل و کامپیوتر کشور مطرح بوده است. هاردهای اکسترنال و SSD، انواع کارت های حافظه موبایل، دوربین و صنعتی، DRAM یا رم های کامپوتر و لپ تاپ، شارژر همراه (پاوربانک)، باتری، انواع فلش مموری یا USB، محصولات WiFi و گروه کالاهای OTG از جمله محصولاتی هستند که این شرکت عرضه می کند. تبلت، فبلت با مارک های معتبر جهانی نیز دیگر محصولات عرضه شونده توسط این شرکت را تشکیل می دهند. برجسته ترین خصوصیت شرکت متین ارائه خدمات پس از فروش به صورت مدرن و حرفه ای و تلاش مستمر برای بهبود عملکرد و گسترش خدمت رسانی در سراسر کشور می باشد. عملکرد مطلوب و انعطاف پذیر متین طی سالهای گذشته، این شرکت را به عنوان یکی از پیشروان بازار موبایل و کامپیوتر کشور مطرح کرده و نحوه فعالیت آن به صورتی بوده که پس از عضویت در اتحادیه فناوران رایانه موفق به دریافت گواهینامه ISO 9001 (مدیریت کیفیت) و ISO 10002 (رسیدگی به شکایت مشتریان) از شرکت TUV NORD آلمان شده است. سیاست راهبردی شرکت متین تهیه قطعه و کالا از معتبر ترین تولید کنندگان جهانی است . شایان ذکر است شرکت داده پرداز رایانه متین جهت محصولات دو شرکت Apacer و Silicon Power موفق به اخذ گواهی نامه تایید محصول از مراکز تحقیقات صنایع انفورماتیک RCII شده است. نمایندگی انحصاری محصولات کمپانی های تایوانی سیلیکون پاور ، پی کیو آی ، اپیسر و همچنین نمایندگی محصولات مکسل ، امتک ، کداک ، ال جی ، انرجایزر ، ژل و کینگ استار در اختیار شرکت داده پرداز رایانه متین است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]