کد: 13950628130895689

توسط یک شرکت فناور داخلی

پکیج‌فرآیندی صنایع نفت و پتروشیمی تولیدشد

کد: 13950628130895689

https://goo.gl/cYW6yb

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از شرکت‌های فناور فعال در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی مانند کیج تصفیه پساب های صنعتی، تولید گاز متان از ئیدروژن و گازهای CO2 و CO، پکیج ذخیره سازی نیتروژن را به تولید برساند.

پکیج‌های فرآیندی صنایع نفت و پتروشیمی تولیدشد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، حسین عباسی مدیرعامل شرکت مهندسی و ساخت چمان طراحی و ساخت  پکیج های فرآیندی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی را از مأموریت‌های این شرکت عنوان کرد و گفت: این شرکت پکیج‌های فرآیندی و تجهیزات مورد استفاده در تاسیسات نفت و گاز، پالایشگاه‌های نفت، واحدهای پتروشیمی، تاسیسات ساحلی و فراساحلی و نیروگاه‌ها تولید می‌کند.

این فعال فناور به گرمکن مستقیم و غیر مستقیم، کوره‌های پالایشگاهی، پکیج نمک زدای نفت خام را از پکیج نم‌زدائی گاز (با استفاده از تری اتیلن گلایکول) را از توانمندی‌های طراحی و ساخت این شرکت دانست و افزود: پکیج تزریق گلایکول (ضد یخ)، پکیج بازیافت مُنو اتیلن گلایکول و پکیج تزریق مواد شیمیائی بخش دیگر از پکیج‌های فرآیندی هستند که این شرکت توان طراحی و ساخت آنها  را داراست.
عباسی به پکیج احیاء مُنو اتیلن گلایکول و پکیج خشک کننده هوا و گاز به عنوان دیگر محصولات این شرکت اشاره کرد و گفت: علاوه بر پکیج‌های یاد شده، پکیج  نمکزدائی میعانات، پکیج شیرین سازی گاز و  تصفیه پساب های صنعتی از دیگر محصولات این شرکت به شمار می‌روند.
مدیرعامل این شرکت فناور با اشاره به خدمات پس از فروش و پشتیبانی با استفاده از تیم مهندسی گفت: ارائه خدمات مهندسی، قطعات یدکی، عیب‌یابی و آموزش، شرکتهای بهره برداری را جهت استفاده بهینه از تجهیزات فروخته شده و نگهداری آنها  همراهی می‌کند.
این فعال فناور مهندسی، ساخت و خدمات پس از فروش مطلوب را به عنوان مزایای این شرکت فناور عنوان کرد و افزود: این شرکت موفق شده است در فهرست سازندگان مورد تائید (AVLs) از جمله وزارت نفت ایران و شرکتهای تابعه، مهندسین مشاور و پیمانکاران عمومی، به عنوان طراح و سازنده تجهیزات و پکیج های فرآیندی ثبت شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف