اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950628131045372

در همایش هم اندیشی فرصت ها و تهدیدهای غرب تهران مطرح شد

استقرار بانکداری جامع در بانک ملی ایران

کد: 13950628131045372

https://goo.gl/2rzB8W

، تهران , (اخبار رسمی): در همایش هم اندیشی (فرصت ها و تهدیدها) هریک از اعضای هیأت مدیره، معاونان و مدیران امور، طی سخنانی به طرح دیدگاه ها و ارائه راهکارهای لازم در جهت تبدیل تهدیدها به فرصت ها پرداختند.

بانک ملی

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک ملی، برات کریمی عضو هیأت مدیره در این همایش گفت: عملکرد بانک ملی ایران در استان‌ها موفق بوده و رتبه اول را در سیستم بانکی دارد. منابع سیستم بانکی در تهران بسیار اثرگذار است و باید به دنبال فرصت‌ها باشیم. همکاران با دانش بانکی و تجربه‌ای که دارند می‌توانند بانک را به رتبه‌های بالاتر برسانند.

سید ولی‌اله فاطمی عضو دیگر هیأت مدیره بانک با نگاهی استراتژیک به حال و آینده بانک، ارتباط قوی و صمیمی با مشتریان را جزو محورهای اصلی موفقیت بانک دانست و گفت: ایجاد زیرساخت‌ها و تخصصی کردن شعب می‌تواند به ارتقای سهم بازار بینجامد.

فاطمی، بهبود زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و سرعت بخشیدن به خدمات را از برنامه‌هایی دانست که بانک را به جایگاه ویژه خود می‌رساند و در همین راستا افزود: استقرار بانکداری جامع یکی دیگر از مسائل مهم بانک‌ها در بلندمدت است و باید براساس نیاز مشتریان، راهکار و خدمت ارائه دهیم. باید به جایی برسیم که انتخاب اول شرکت‌ها، موسسات تولیدی،‌ صنایع کشور و.... بانک ملی ایران باشد.

غلامرضا پناهی عضو دیگر هیأت مدیره با بررسی مدیریت ریسک در بانک گفت: انسجام و مدیریت یکپارچه از نکات کلیدی بانک است. نگاه بانک باید به گونه‌ای باشد که تمام خدمات بانک از جمله ارزی و ریالی را به طور کامل و با بهترین کیفیت ارائه دهند و شعب، باید کانالی برای سوددهی و ایجاد ارزش افزوده برای بانک باشند.

عضو هیأت مدیره با یادآوری تاریخچه بانک و اهمیت آن افزود: اعتبار بانک ملی ایران زبانزد عام و خاص در داخل و خارج از کشور بوده و بانک ملی ایران از حسن شهرت بسیار بالایی در سطح بین‌المللی برخورداراست و باید از این حس شهرت نهایت استفاده را بعمل آوریم.

وی در ادامه سخنان خود بر ضرورت ایجاد سامانه جامع اطلاعات مشتریان ، افزایش سرمایه و متنوع سازی محصولات بانکی تاکید کرد .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک ملی

اولین مدیر عامل بانک ملی دکتر کورت لنیدن بلات و معاون او فوگل به همراه 70 کارشناس از کشور آلمان به ایران آمدند. سرمایه اولیه بانک 20 میلیون ریال بود که فقط 8 میلیون آن پرداخت شد و در سال 1314 سرمایه بانک به 300 میلیون ریال و در سال 1331 به دومیلیارد ریال افزایش یافت که تمام آن پرداخت شده است . این سرمایه در حال حاضر با افزایشی که در سال 91 داشت حدود 100 هزار میلیارد ریال می باشد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه