اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950629131085730

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کشور اعلام کرد

برای عالی بودن تلاش می کنیم

کد: 13950629131085730

https://goo.gl/j7xM6U

، تهران , (اخبار رسمی): جشن چهل و یکمین سالروز تاسیس اورژانس با حضور معاونان و مدیران وزارت بهداشت و درمان برگزار شد.

برای عالی بودن تلاش می کنیم

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت ،پیر حسین کولیوند رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کشور که در جشن چهل و یکمین سالروز تاسیس اورژانس سخن می گفت عنوان کرد: وضعیت ما در حال حاضر خوب است ولی باید عالی شود و استفاده از ظرفیت دانشگاه ها کمک می کند که ما در این راستا حرکت کنیم و این موضوع از اولویت های کاری ما خواهد بود.
 کولیوند با اشاره به لزوم همدلی و همراهی در تحقق همکاری های درون سازمانی برای ایجاد آرامش گفت: هر کدام از ما باید بانشاط، تلاشگر و با روحیه جهادی باشیم تا در حوادث دلخراش بتوانیم امدادرسانی مناسب داشته باشیم.
وی با اشاره به رهنمودهای کارگشای مقام معظم رهبری در خدمت رسانی به مردم، از تلاش های هاشمی و آقاجانی در حمایت از تحقق اهداف اورژانس کشور قدردانی کرد.
وی گفت: همه ما می دانیم که اورژانس بدون مشکل نیست اما ما همچنان می کوشیم تا این مشکلات را کم کنیم و خدمت مطلوب تر ارایه دهیم.
 کولیوند ضمن تاکید بر اولویت تکمیل مراکز اورژانس خاطرنشان کرد: افزایش آمبولانس ها، راه اندازی واحد موتورآمبولانس و تقویت اورژانس هوایی از برنامه های دیگر ما در راستای تقویت اورژانس کشور است.
رییس مرکز اورژانس کشور در پایان گفت: باید پیمان ببندیم که در نهایت دقت و صداقت به مردم خدمت ارایه بدهیم و همیشه مایه آرامش آنها باشیم

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی

شعار «انسان سالم؛ محور توسعه پایدار» یکی از موضوعاتی است که در تدوین سیاست های کلی برنامه پنجم توسعه در مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد توجه قرار گرفته است. اهمیت این موضوع این است که از این پس تمام برنامه ها و سیاست های کشور در این مدت 5 سال که در کشور مصوب و اجرایی باشد، باید تحت تاثیر این شعار محوری باشد و سلامت مردم و نقش انسان سالم در توسعه کشور مد نظر قرار گیرد و این، موضوع مهمی در کشور محسوب می شود. وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان مسئول "تأمین سلامت مردم" در تحقق این هدف مصمم بوده و تمام توان خود را برای تحقق آن بسیج خواهد کرد. یکی از حقوق اساسی مردم دانستن و آگاهی است، آن هم در عصر ارتباطات و جامعه اطلاعاتی که بر اساس آگاهی و دانایی استوار است. بدیهی است در این میان، آگاهی دادن و اطلاع رسانی به مردم در زمینه سلامتی و بهداشت، اولی تر و ابتدایی ترین حق مردم خواهد بود. روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای مأموریت سازمانی خود، همواره تمام توان خود را در امر اطلاع رسانی صحیح و شفاف به مردم به کار گرفته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | شهر و جامعه