اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950629131105699

مدیر کل فرهنگی و هنری ، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش :

مدیران اردوگاه های دانش آموزی دوره دیدند

کد: 13950629131105699

https://goo.gl/OLpv55

، تهران , (اخبار رسمی): اولین دوره متمرکز آموزشی – مهارتی مدیران اردوگاه های دانش آموزی سراسر کشور به میزبانی یزد برگزار شد.

مدیران اردوگاه های دانش آموزی دوره دیدند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، مهدی علی اکبرزاده با بیان اینکه دوره متمرکز آموزشی مهارتی مدیران اردوگاه های دانش آموزی سراسر کشور برای اولین بار پس از احیای معاونت پرورشی و فرهنگی برگزارشد، گفت:مدیران اردوگاه های دانش آموزی با شرکت در کارگاه های مهارتی و تئوریک ضمن ارتقاء دانش  و مهارت خود نسبت به تبادل تجربه با سایر مدیران نیز اقدام کردند.

وی از تدوین بیانیه پایانی این دوره خبر داد و تصریح کرد: زمینه سازی ایجاد توسعه ، تجهیز وبهسازی اردوگاه ها، اهتمام لازم جهت احیای ردیف اعتبارات ملی، احیای ساختار تشکیلاتی اردوگاه ها وفضاهای پرورشی، استمرار دوره های بازآموزی متمرکز و غیرمتمرکز مدیران، تدوین سند جامع توسعه فضاهای پرورشی متناسب با نیاز روز جامعه دانش آموزی و جریان سازی فکری برای جهت دهی تشکل های دانش آموزی برای برپایی برنامه های مرتبط در اردوگاه ها از مواردی است که مدیران اردوگاه های دانش آموزی در سراسر کشور برای بسترسازی تحول در فرآیندهای آموزشی مهارتی دانش آموزان نیاز دارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت آموزش و پرورش

وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران مسئول امور آموزشی کودکان و نوجوانان است. این وزارت خانه از سال 1343 که از وزارت فرهنگ جدا شد، مسولیت آموزش عالی (دانشگاه ها) را هم عهده دار بود،اما پس از تشکیل وزارت علوم ، برای ادارهٔ امور دانشگاه‌ها و امور پژوهشی در سطوح عالی وزارت آموزش و پرورش وظیفه آموزش رایگان همه افراد را در مقاطع دبستان، دوره اول متوسطه، دوره دوم متوسطه و همچنین اداره دانشگاه فرهنگیان برای تربیت معلم و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی را به عهده دارد. علی اصغر فانی وزیر کنونی آموزش و پرورش است. او دوازدهمین وزیر آموزش و پرورش پس از انقلاب است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش