اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950629131115699

ساخت بیش از 900 کلاس درس توسط خیرین

کد: 13950629131115699

https://goo.gl/zV3poc

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان از ساخت بیش از 900 کلاس در توسط خیرین خبرداد.

ساخت بیش از 900 کلاس درس توسط خیرین

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت  آموزش وپرورش ، علیرضا نخعی،مدیر کل آموزش و پرورشسیستان و بلوچستان  درمراسم اختتامیه گردهمایی روسای ادارات آموزش و پرورش استان با اعلام این خبر گفت : تلاش کرده ایم تا اجلاس روسای آموزش و پرورش استان تنها به مرکز استان ختم نشود و مدیران فرهنگ این دیار نسبت به سرزمینی که در آن زندگی می کنند آگاهی های لازم را کسب کنند .

وی گفت : مهم ترین چالش پیش روی آموزش و پرورش استان نیروی انسانی است که امیدواریم با تلاش های نمایندگان محترم این موضوع نیز به فرجام مطلوبی ختم شود .

نخعی  اظهارکرد: توسعه فضاهای آموزشی ، جذب خیرین و جلب اعتماد آنها ، ساخت بیش از 900 کلاس درس و ردیف مستقل برای سیستان وبلوچستان را از جمله موارد مهمی دانست که در آموزش و پرورش اتفاق افتاده و خاطر نشان کرد : دولت با همه تنگنا های مالی که داشته ، عنایت ویژه ای به این استان داشته است .

وی اضافه کرد : تلاش کنیم در روزهای مانده به آغاز سال تحصیلی یک روز با همکاری والدین و خود دانش آموزان در کنار همکاران گرانقدر مان روزی را برای غبارزدایی مدارس در نظر بگیریم تا این اقدام به یک سنت حسنه در سال های آتی تبدیل شود .

نخعی تصریح کرد : از مدیران آموزش و پرورش می خواهیم تا بر همه ی اموری که در حوزه کاری آنها اتفاق می افتد نظارت داشته باشند و هر آنچه را که صلاح می دانند اصلاح کنند .نخعی خاطر نشان کرد : مدارس تنها به یک فضای فیزیکی ، یک مدیر و چند معلم خلاصه نمی شود بلکه مدارس بایستی آدم ها را برای یک زندگی بهتر آماده کند .

نخعی تصریح کرد : برخی مدارس تنها برای قبولی در مدارس خاص کار می کنند و مدارس خاص نیز تنها هدف اصلی شان قبولی بیشتر در دانشگاه های برخوردار است حال آنکه با این شیوه هویت انسانی کودکان گرفته می شود .

مدیر کل آموزش و پرورش استان سال تحصیلی جدید را سال " ارتقاء کیفیت آموزشی و پرورشی با نگاه سند تحول بنیادین " نام گذاری کرد

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت آموزش و پرورش

وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران مسئول امور آموزشی کودکان و نوجوانان است. این وزارت خانه از سال 1343 که از وزارت فرهنگ جدا شد، مسولیت آموزش عالی (دانشگاه ها) را هم عهده دار بود،اما پس از تشکیل وزارت علوم ، برای ادارهٔ امور دانشگاه‌ها و امور پژوهشی در سطوح عالی وزارت آموزش و پرورش وظیفه آموزش رایگان همه افراد را در مقاطع دبستان، دوره اول متوسطه، دوره دوم متوسطه و همچنین اداره دانشگاه فرهنگیان برای تربیت معلم و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی را به عهده دارد. علی اصغر فانی وزیر کنونی آموزش و پرورش است. او دوازدهمین وزیر آموزش و پرورش پس از انقلاب است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش