اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950629131566241

آی پی ال چیست ؟

رهایی از موهای زائد با یک تکنولوژی جدید

کد: 13950629131566241

https://goo.gl/LdihwA

، کرج , (اخبار رسمی): آی پی ال یا به اصطلاح لیزر، دستگاه رفع دائمی موهای زائد بدن است. آی پی ال تکنولوژی پرکابردی در سراسر جهان و بیش از 15 سال است که استفاده می شود.

ipl چیست ؟

به گزارش روابط عمومی فروشگاه اینترنتی کالاپک، این سیستم به سیستمی مورد تایید برای کاهش دائمی موهای زائد تبدیل شده است.

آی لایت (ilight )چیست و چگونه کار می کند؟

دستگاه از بین برنده موهای بدن و صورت (صورت: تنها مناسب خانم ها جهت استفاده در صورت تا زیر استخوان گونه)

آی لایت با همکاری یک متخصص پوست برجسته طراحی و ساخته شده است . سرعت زیادی دارد، باعث حساسیت پوست نمی شود، و از نظر بالینی به اثبات رسیده است که استفاده خانگی از آن باعث کاهش رشد موهای زائد با ایمنی و اثر بخشی بیشتر می شود.

نور آیلایت چیست و چگونه کار می کند؟

آی لایت تکنولوژی پرکابردی در سراسر جهان است و بیش از 15 سال است که استفاده می شود. با استفاده از این تکنولوژی ، آی لایت نور پالسی شدیدی را به پوست شما می تاباند. پالس نوری در زیر سطح پوست ریشه موها را هدف می گیرد و موجب توقف رشد آنها می شود. انرژی موجود در پالس نور رنگ های تیره را بهتر هدف می گیرد، بهترین نتایج در موهای تیره تر مشاهد می شود.

با به کارگیری فن آوری آی پی ال که مشابه با فن آوری مورد استفاده در کلنیک های تخصصی و سالن های زیبایی توسط متخصصان پوست و مو است، سیستم آی لایت به سیستمی مورد تایید برای کاهش دائمی موهای زائد تبدیل شده است، که استفاده از آن حتی در منزل نیز با ایمنی کافی امکان پذیر است. آی لایت توصیه شده توسط متخصصان پوست و مو است و با پوست مهربان است.

سیستم آی لایت به ویژگی حالت چند فلشه هوشمند مجهز شده است که امکان حرکت پیوسته آن را برای انجام درمان های سریع بر روی نواحی بزرگ تر پوست فراهم می آورد و اکنون به پنجره فلش بزرگ تر از مدل قبلی مجهز شده اند تا درمان سریع تر از این حالت انجام شود.

در کجا می توان از این دستگاه استفاده کرد؟

آی لایت دستگاهی است با کاربری باسیم که قابلیت استفاده راحت  برای کاربر را در حریم خصوصی خانه خود فراهم می آورد. آی لایت دستگاهی است که هم برای بانوان و هم برای آقایان قابل استفاده است و نتایج موثر آن در هر دو دیده می شود. آی لایت را می توان به منظور درمان و کاهش طولانی مدت مو در پاها، بازوها، زیربغل، خط بیکینی، پشت، شانه ها، و صورت بانوان استفاده کرد.آی لایت حرفه ای و منحصر بفرد شامل یک سَری اضافه است که به طور ویژه برای صورت طراحی شده است و برای استفاده در نواحی حساس صورت مناسب است.

آی لایت منحصربفرد همچنین شامل یک سری مخصوص خط بیکینی است تا درمان های ظریف و دقیق در ناحیه خط بیکینی به سادگی صورت پذیرد.

دوره درمان

اکثر کاربران طی چند هقته پس از آغاز درمان متوجه کاهش موهای زائد خواهند شد. یک دوره درمانی هر دوهفته یکبار به مدت سه جلسه است. آزمایش های بالینی انجام شده کاهش چشمگیر موهای زائد را پس از سه جلسه درمان ( نتایج در هر فرد متفاوت است)

در مطالعات بالینی بر روی بدن نواحی تحت درمان پس از دوازده ماه و فقط پس از سه جلسه استفاده تا 3/94 درصد موهای کمتر داشتند، این نتایج مشابه نتایج مشاهده شده در دستگاه های حرفه ای از بین برنده موهای زائد در سالن های زیبایی است.

هر گونه رویش مجدد و احتمالی موها با تراکم کمتری خواهد بود و موها ظریف تر و دارای رنگ روشن تری از موهای اصلی خواهد شد.

برای تهیه این محصول می توانید به فروشگاه اینترنتی کالاپک به نشانی:www.kalapak.ir مراجعه کرده و با تنوع محصولات و نحوه کارکرد آنها آشنا شوید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی کالاپک

عرضه محصولات برقی آرایشی و خانگی فروشگاه اینترنتی کالا پک با بهره گیری از تجربه بیست ساله تیم مدیریتی خود در زمینه فروش و خدمات پس از فروش محصولات شخصی برقی و خانگی و با هدف استفاده از پتانسیل های فضای مجازی در زمینه فروش اینترنتی ایجاد گردیده است. از مهمترین ویژگی های این سایت می توان به گردآوری برند های معتبر محصولات برقی شخصی اشاره کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی