اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950629131685577

کشف دپوی 3 تن پوشاک خارجی قاچاق در اصفهان

کد: 13950629131685577

https://goo.gl/BqUPJ7

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از کشف دپوی پوشاک خارجی قاچاق در یک انبار خبر داد و گفت: در بازرسی از انبار یاد شده مقدار سه تن انواع پوشاک خارجی قاچاق کشف شد.

کشف دپوی 3 تن پوشاک خارجی و قاچاق در اصفهان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی ستاد فناوری نانو، ستار خسروی با اشاره به کشف دپوی پوشاک قاچاق اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر ورود، دپو و توزیع پوشاک خارجی قاچاق در یک انبار بررسی موضوع به‌ صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی ضمن اشاره به تحقیقات انجام‌ شده درباره محموله بیان کرد: پس از هماهنگی با مقام قضائی مأموران به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از انبار یاد شده مقدار سه تن انواع پوشاک خارجی قاچاق کشف کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان ارزش این محموله را یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: در این خصوص یک نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.
خسروی در پایان با بیان اینکه پوشاک قاچاق صنعت نساجی و تولیدکنندگان و صنایع کوچک را با ورشکستگی مواجه می‌کنند گفت: از مردم خواهشمندیم هرگونه موضوع و موارد مشکوک را جهت بررسی بیشتر از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ستاد ویژه توسعه فناوری نانو

جمهوری اسلامی ایران بر اساس چشم انداز بیست ساله، کشوری است توسعه یافته با جایگاه اول اقتصادی، علمی و فناوری در سطح منطقه، با هویت اسلامی و انقلابی، الهام بخش در جهان اسلام و با تعامل سازنده و مؤثر در روابط بین الملل. کسب این جایگاه جز با تشخیص صحیح، تصمیم درست و اقدام بجا و مؤثر امکان پذیر نیست و قطعاً برای این هر سه باید برنامه ریزی کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]