کد: 13950629131905689

توسط یک شرکت داخلی انجام شد

تولید مخازن صنعتی با بهره گیری از فناوری

کد: 13950629131905689

https://goo.gl/neI3sV

، تهران , (اخبار رسمی): یک شرکت فناور کشورمان موفق شده است طیف متنوعی از انواع دیگ ها، مخازن تحت فشار مورد نیاز صنایع کشور را به تولید انبوه برساند.

تولیدمخازن صنعتی با بهره گیری ازتوانمندی فناورانه

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، علی اصغر رحمانی مدیر عامل تولیدی صنعتی مخزن فولاد رافع با اشاره به نیاز مبرم صنعت به دیگ‌ها و بویلرهای بخار گفت: خوشبختانه با توانمندی فنی داخلی این محصولات در داخل کشور به تولید می‌رسند.

دی اریتور : آب حلال خیلی خوبی برای گازهای اکسیژن ، دی اکسید کربن ، ازت و سایر گازهای آزاد می باشد و هر چه درجه حرارت آب کمتر و یا آب ساکن‌تر باشد امکان جمع این گاز ها دز آن بیشتر می باشد و به تدریج که آب گرم می شود و یا توسط پمپ ها به حرکت در می آید ، گازهای موجود در آب جدا شده و در جداره لوله ها و دستگاه های حرارتی ایجاد خوردگی می نماید و با افزایش درجه حرارت آب ، میزان خوردگی بیشتر می شود .
این فعال فناور، دی اریتور را یکی از تولیدات این شرکت عنوان کرد و افزود: حرارت بالای دیگ‌های بخار، گازهای محلول در آب را به یکی از عوامل خورنده مهم تبدیل می‌کند که استفاده از تصفیه های شیمیایی و یا تزریق مواد شیمیایی در سیستم تا حدی از خسارات گاز ها می کاهد اما مشکل کاملا بر طرف نمی شود ، ضمن اینکه تهیه مواد را در بر دارد و تغییرات PH که به جهت کم و زیاد شدن تزریق مواد شیمیایی پدید می آید ، خود خورندگی دیگری را در دستگاه های حرارتی باعث می شود.
رحمانی با اشاره به جدا کردن گازها توسط دستگاهی مکانیکی به نام دی اریتور گفت: دستگاه تولید داخل، ضمن کم کردن اکسیژن محلول در آب به کمتر از 005/0 سی سی در لیتر، دی اکسید کربن آزاد قابل اندازه گیری را تا حد صفر کاهش می‌دهد.
وی به تولید دی اریتور ها به صورت افقی از ظرفیت 9000 تا 800000 پوند در ساعت اشاره کرد و گفت: افزایش درجه حرارت آب تغذیه بویلر ها تا نقطه جوش برای جلوگیری از شوک حرارتی در لوله های داخلی دیگ بخار ، بازدهی کامل در جریان ها یمتغیر از میزان 3 تا 100 درصد دبی ورودی دستگاه از ویژگی‌های این محصول به شمار می‌رود.
رحمانی، به صادرات مستمر این شرکت به کشورهای منطقه افزود: تمامی محصولات این شرکت شامل دیگ های بخار تا ظرفیت kg/hr 31750 و دیگ های آب گرم و آب داغ تا ظرفیت kcal/hr 15000000 و... با علامت و پلاک استاندارد به بازار عرضه می شود و موفق شده است اعتماد سازمان‌های استاندارد کشور را جلب کند.
مدیرعامل دابوصنعت، بویلر بخار لحظه‌ای را از محصولات جدید این شرکت عنوان کرد و افزود: این بویلر در 3دقیقه به مرحله بخار و بهره بری می‌رسد و با ویژگی‌هایی چون استحکام کششی بالای ورق مصرفی در شل، درام عقب،محفظه ذخیره بخار، از لوله‌های بدون درز از نوع آتشخوار و طبق استانداردهای بین‌المللی ساخته شده‌اند.
وی افزود: سختی گیر فیلتر شنی دیگ آبگرم عمودی، دیگ روغن داغ کوئلی، دیگ بخار افقی، دیگ بخار عمودی، توربولاتور (فین استیل)، اکونومایزر، دیگ آبگرم افقی، سوپر دوپاس و سوپر سه پاس دیگ آبگرم افقی بویلر از دیگر تولیدات این شرکت به شمار می‌روند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف