اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950629132076264

روش نوینی که روانشناسان به کار می گیرند

رفتاردرمانی باروش گام به گام

کد: 13950629132076264

https://goo.gl/dhlpYe

، تهران , (اخبار رسمی): روش گام به گام در درمان رفتارهای ناهنجار روش نوینی است که برای رفع بسیاری از مشکلات قابل کاربرد است.

دکتر بابک حیدری جوان اولین درمانگر با روش گام به گام در ایران

در این روش مراجع یا کلاینت با مراجعه به روانشناس و درمانگر پس از مشاوره و آگاه شدن از مشکل رفتاری توسط روانشناس تمرین هایی به او داده می شود که رفتار غلط که باعث مشکل در زندگی شده است رفته رفته از بین می رود.

روانشناس هم بطور مستمر و در ساعات مختلف هر روز با مراجع همگام می شود و پابه پای او در ترمیم رفتار حرکت می کند در این روش مراجع روانشناس ومشاور خود را در کنار خود حس می کند و یه بیمار در چنین مواقعی هیچ خلا یی حس نمی کند معمولا خیلی از درمان ها توسط مراجع بعد از بیست وچهار ساعت یا چهل و هشت ساعت پس از جلسه مشاوره رها می شود و به خاطر همین بیشتر مراجعین وبیمارها از روانشناسی و یک مشاور دلسرد می شوند این روش باعث می شود مراجع یک حامی همگام وهمراه داشته باشد .در این روش روانشناس نمی تواند تعداد زیادی از مراجعین را راهنمایی یا درمان کند ولی روش صد درصدی در معالجه رفتاردرمانی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کلینیک روانشناسی مشق زندگی

کلینیک درمانگری و مشاوره خانواده اولین کلینیک رفتار درمانی در سال 1390 تاسیس شده که با شیوه گام به گام حرکت کرده است. در این شیوه پروژه درمان تکمیل شده و پروسه درمانی بصورت دوره‌ای اجرایی شده است. به همین دلیل هزینه درمان خیلی پایین‌تر از جلسه‌ای است. می توان گفت، اشکال تمامی درمان‌های بیماری‌ها، مشکلات و اختلالات روانی عدم پیگیری بیمار یا درمانگر است بدین صورت است که بعداز جلسه اول بیمار بعداز بیست و چهار یا چهل وهشت ساعت به حالت گذشته باز می گردد و احتیاج به انرژی مجدد پیدا می‌کند. در این راستا کارشناسان معتقدند که از نظر علمی ثابت شده که اطلاعات و انرژی کلمات بعد از چهل وهشت ساعت از بین می‌رود و اگر درمانگر در این فاصله بیمار خود را رها کند، می توان یقین داشت که بیمار نمی‌تواند پروسه درمانی خود راطی کند و امکان اینکه جلسه بعد مراجعه از سوی بیمار نشود افزایش می یابد. برای همین در این روش درمانگر هر بیست وچهار ساعت بصورت تلفنی و در صورت لزوم بصورت حضوری به بیمار خود مشاوره می‌دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | بهداشت و درمان