کد: 13950631132325858

مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک تهران خبرداد

پاکسازی چراغ های راهنمایی ایستگاه های اتوبوس

کد: 13950631132325858

https://goo.gl/LXUcnJ

، تهران , (اخبار رسمی): در آغاز سال تحصیلی جدید و به مناسبت بازگشایی مدارس، ستاد استقبال از مهر در این شرکت تشکیل شده تا خدمات رسانی به نحو شایسته به شهروندان به ویژه دانش آموزان ارائه شود و مدیریت ترافیک به صورت منظم تری انجام پذیرد.

چراغ های راهنمایی ایستگاه های اتوبوس

به گزارش  اخبار رسمی ، وزیری مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک تهران گفت: به این منظور، تسریع در رفع نواقص چراغ های راهنمایی و تجهیزات ITS شهری و ایستگاه های اتوبوس، پاکسازی آن ها در دستور کار این شرکت قرار گرفت.
وی افزود: بر همین اساس و با توجه به اعلام مناطق شهرداری تهران و گشت های میدانی، کلیه چراغ های راهنمایی باز بینی و موارد نقص فنی با سرعت رفع شد. همچنین در کلیه ایستگاه های اتوبوس تجهیزات اطلاع رسانی زمان سفر اتوبوس ها پاکسازی و رفع نقص شدند.
مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک تهران ادامه داد:  برای روانی ترافیک و حرکت بهتر در تقاطعات، تا کنون بیش از 2000 هزار تقاطع مجهز به کنترلر هوشمند، برنامه پذیر و چشمکزن برقی، بیش از 3000هزار محل مجهز به تجهیزات سولار و بیش از 700 ایستگاه اتوبوس معمولی و تندرو  و کلیه تجهیزات سیستم های حمل و نقل هوشمند شستشو و نظافت شده است.
مهندس وزیری اظهار داشت: از تاریخ یکم لغایت دهم مهرماه، 22 اکیپ تعمیر و نگهداری چراغ های راهنمایی و ایستگاه های BRT ،11 اکیپ تعمیر و نگهداری شبکه ارتباطات فیبر نوری و دوربین های نظارتی، 13 اکیپ امداد و انسداد و تعمیر و نگهداری در تونل های شهری و پل صدر، 3 اکیپ تعمیر و نگهداری تابلوهای متغیرخبری و 3 اکیپ تعمیر و نگهداری شبکه ارتباطات وایرلس در نقاط مهم مناطق 22 گانه شهر تهران مستقر خواهند شد تا در اسرع وقت و با کم‌ترین زمان انتظار کار تعمیر و امداد در این ایام انجام شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت کنترل ترافیک تهران

شرکت کنترل کیفیت هوای تهران وظیفه مدیریت حمل و نقل شهر تهران (تحت پوشش شهرداری تهران) را بر عهده دارد. و هم اکنون با دارا بودن بیش از یک هزار دوربین و بیش از هزار کیلومتر شبکه گسترده فیبرنوری به عنوان زیر بنای مخابراتی علاوه بر مرکز اصلی کنترل ترافیک، شش مرکز کنترل ترافیک فرعی نیز در شهر تهران فعالیت دارد که در کنار این مرکز اصلی‌، به ارایه خدمات به شهروندان مشغول است.

منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه