کد: 13950930203645858

به وسیله خودروهای مجهز به دوربین

تخلفات ساکن خودروها ثبت مکانیزه می شود

کد: 13950930203645858

https://goo.gl/m4M22Y

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک تهران گفت: به منظور بهینه سازی کنترل فضاهای پارک حاشیه ای و ثبت تخلفات ساکن در سطح شهر تهران با همکاری پلیس راهور از خودروهایی استفاده می شود که از آخرین تکنولوژی های روز دنیا برخوردار است.

تخلفات ساکن خودروها ثبت مکانیزه می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت کنترل ترافیک تهران، وزیری با اشاره به این که هر یک از این خودروها برای هر 1500 محل پارک در مدت زمان 14 ساعت کاری اختصاص می یابد و به تنهایی جایگزین 120 نفر از نیروهای نظارت می شود، گفت: با اعمال دقیق قانون توسط این نوع خودرو ها از هرگونه اجحاف در حقوق شهروندی جلوگیری می شود و علاوه بر کنترل همه فضاهای پارک حاشیه ای که با دستگاه های مکانیزه پارکومتر انجام می شود، تخلفات ساکن نیز ثبت و قابل اعمال جریمه است.

وی با تاکید بر این که پارک دوبله و عدم رعایت حریم ها و توقف غیرمجاز بر مشکلات ترافیک شهر می افزاید، خاطر نشان ساخت این خودرو به منظور روان سازی ترافیک، با استفاده از دوربین نسبت به تشخیص صحیح پلاک و محل و ثبت تصاویر خودروهای متخلف  اقدام می نماید و در انتها تمامی اطلاعات بدست آمده بمنظور بررسی و صدور برگ جریمه به سرور مرکزی انتقال داده می شود.

وزیری افزود: توقف در حریم پل ها، تونل ها و ایستگاههای مترو، توقف درحریم چهارراه ها، پارک دوبل، توقف درحریم ایستگاه های اتوبوس، تاکسی، حمل و بارگیری وپارک معلولین، توقف در مکان های توقف ممنوع و توقف مطلقا ممنوع (حمل با جرثقیل)، ورود به محدوده طرح ترافیک و محدوده طرح زوج و فرد از تخلفاتی هستند  که خودروی کنترل مکانیزه از این پس اعمال قانون می نماید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت کنترل ترافیک تهران

شرکت کنترل کیفیت هوای تهران وظیفه مدیریت حمل و نقل شهر تهران (تحت پوشش شهرداری تهران) را بر عهده دارد. و هم اکنون با دارا بودن بیش از یک هزار دوربین و بیش از هزار کیلومتر شبکه گسترده فیبرنوری به عنوان زیر بنای مخابراتی علاوه بر مرکز اصلی کنترل ترافیک، شش مرکز کنترل ترافیک فرعی نیز در شهر تهران فعالیت دارد که در کنار این مرکز اصلی‌، به ارایه خدمات به شهروندان مشغول است.

منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه