اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950631132425807

برنامه های صندوق بازنشستگی کشوری در هفته دفاع مقدس

کد: 13950631132425807

https://goo.gl/vHFNMV

، تهران , (اخبار رسمی): فرمانده حوزه بسیج صندوق بازنشستگی کشوری برنامه های هفته دفاع مقدس و عملکرد این حوزه در شش ماه نخست سال 95 را تشریح کرد.

برنامه های صندوق بازنشستگی کشوری در هفته دفاع مقدس

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری، بهبود خلیلی ،فرمانده حوزه بسیج صندوق بازنشستگی کشوریبا اشاره به اینکه امسال، هفته گرامی داشت دفاع مقدس به شعار «ما آماده ایم» مزین شده است، گفت: با حمایت های بی دریغ مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، برنامه های مختلفی برای پاسداشت هفته دفاع مقدس در این صندوق برنامه ریزی شده است.
خلیلی با اشاره برنامه های مختلف صندوق در طول ایام هفته دفاع مقدس، گفت: نواخته شدن مارش نظامی و نواهای دفاع مقدس در روز چهارشنبه همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس، تجدید پیمان با آرمان های بنیان گذار جمهوری اسلامی و حضور در مرقد حضرت امام (ره) و غبارروبی از مزار شهدا و همچنین حضور در نماز دشمن شکن جمعه از جمله برنامه های سه روز نخست هفته دفاع مقدس است.
وی ادامه داد: براساس برنامه ریزی های انجام شده، قرار است مسابقات تنیس روی میز و دارت روز شنبه هفته آینده در خانه تنیس برگزار شود. همچنین تقدیر از ایثارگران صندوق و برگزاری مراسم زیارت عاشورا، برگزاری اردوی تیراندازی برای برادران، حضور در همایش تجلیل از ایثارگران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، برپایی ایستگاه صلواتی به یاد دوران جنگ، برپایی ایستگاه بینایی سنجی با هماهنگی بسیج ادارات و انجام تبلیغات محیطی از دیگر برنامه های این هفته خواهد بود.
خلیلی یادآور شد: مراسم تجلیل از ایثارگران و خانواه شهدا نیز با حضور مدیرعامل و یکی از یادگاران دوران دفاع مقدس در این ایام برگزار می شود.
وی با اشاره به عملکرد صندوق بازنشستگی کشوری در حوزه مقاومت بسیج گفت: برای نخستین بار و از ابتدای سال جاری، کاروان راهیان نور در دو مرحله به مناطق جنگی دوران دفاع مقدس اعزام شده اند. در مرحله نخست و در ابتدای سال، تعداد 90 نفر به مناطق جنگی جنوب کشور و در مرحله دوم در مردادماه امسال نیز تعداد 87 نفر به مناطق جنگی غرب کشور اعزام شده اند.
خلیلی همچنین اضافه کرد: حضور بسیجیان و مدیران صندوق در مراسم دیدار با مقام معظم رهبری در هفته کارگر، برگزاری مسابقات تیراندازی ویژه کارگران شرکت های تابعه به مناسبت روز کارگر، برگزاری نشست های طرح صالحین، افتتاح پایگاه بسیج هلدینگ مالی و امور سهام صندوق، برگزاری مسابقات فرهنگی و همچنین برگزاری آیین های بزرگداشت در شش ماه نخست امسال انجام شده است.
وی سپس با اعلام اینکه صندوق بازنشستگی کشوری در دوران دفاع مقدس 174 ایثارگر، جانباز و آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، گفت: همچنین سه شهید، دو آزاده سرافراز و 10 فرزند شهید در آمار صندوق بازنشستگی کشوری ثبت شده است.
فرمانده حوزه بسیج صندوق بازنشستگی کشوری با قدردانی از مدیرعامل صندوق، اظهار داشت: دکتر اسلامیان در طول مدیریت صندوق، همواره حامی بسیج و یادگاران دفاع مقدس بوده اند و به حق از هیچ اقدامی برای پیش برد فعالیت ها و برنامه های این حوزه دریغ نکرده اند.
خلیلی با بیان اینکه صندوق بازنشستگی کشوری اهتمام جدی به فرهنگ جنگ و دفاع مقدس دارد، تاکید کرد: امروز به واقع یاد و خاطره شهدا و یادگاران هشت سال دفاع مقدس در برنامه ها و فعالیت های این صندوق احساس می شود و تفکر بسیجی و دفاع مقدس همواره سرلوحه فعالیت های صندوق قرار دارد.
فرمانده حوزه بسیج صندوق بازنشستگی کشوری در ادامه اظهار داشت: دوران دفاع مقدس با انقلاب اسلامی گره خورد و در آن زمان همه ملت ایران فارغ از مسائل قومی، زبانی و دینی، یک صدا و هم دل به دنبال دفاع از خاک ایران و نظام جمهوری اسلامی بودند.
خلیلی اضافه کرد: این مهم در طول تاریخ کشورمان بی نظیر بود و سبب شد تا در طول هشت سال دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک کشورمان جدا نشود.
وی با بیان اینکه مردم ایران با خلوص نیت و با تمام وجود از کشور دفاع کردند، تاکید کرد: آرامش و امنیت کنونی در کشورمان، حاصل ایثارگری و جانبازی شهدا و جانبازان است. ضمن اینکه همان تفکر دفاع مقدس امروز نیز در خارج از مرزها وجود دارد تا از کیان جمهوری اسلامی ایران دفاع شود.
خلیلی تصریح کرد: سربازان ارتش، سپاه و بسیج در کنار هم تلاش می کنند تا همه مردم در آرامش و امنیت زندگی کنند و این امنیت دچار خدشه نشود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صندوق بازنشستگی کشوری

پس از تصویب قانون استخدام کشوری در تاریخ 31/3/1345 به موجب ماده 70 قانون مزبور اداره کل بازنشستگی با کلیه دارائی و موجودی صندوق بازنشستگی و اسناد و اوراق و بودجه وتعهدات خود از وزارت دارائی منتزع و تابع سازمان اموراداری واستخدامی کشور گردید و براساس اصلاحیه ماده مذکور از اول سال 1354 صندوق بازنشستگی کشوری به صورت موسسه ای مستقل وابسته به سازمان اموراداری و استخدامی کشور تشکیل گردید . با ادغام سازمانهای اموراداری و استخدامی کشور و برنامه وبودجه در تاریخ 11/12/1378و تشکیل سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ، صندوق بازنشستگی کشوری نیز یکی از موسسات تابعه این سازمان شد ، با تصویب قانون نظام جامع رفاه وتامین اجتماعی در تاریخ 21/2/1383 و به موجب تبصره 2 ماده 17 این قانون ، صندوق بازنشستگی کشوری از سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور منتزع و تابع وزارت رفاه وتامین اجتماعی گردید و توسط صندوق بازنشستگی کشوری اداره می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | تبلیغات و روابط عمومی