اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950631132485323

برنامه وفادارى راه حل مناسب براى بازگرداندن و نگهدارى مشتریان

مشتریان وفادار نیاز به مراقبت ویژه دارند

کد: 13950631132485323

https://goo.gl/JvZGoX

، تهران , (اخبار رسمی): پاداش کرکی چیست؟ سورپرایزی که مشتری توقع شنیدن یا داشتن آن را از طرف شما نداشته باشد.این مدل پاداشها می تواند در ذهن مشتری تبدیل به خاطره ای ماندگار شود و در نتیجه این رفتار با مشتری، شما نیز توانسته اید یک قدم در برندسازی به جلو حرکت کنید.این پاداش، هدیه وفاداری مشتری به کسب و کار شماست.

مشتریان وفادار نیاز به مراقبت ویژه دارند!

فلسفه شکل گیری برنامه های وفاداری بسیار ساده است: مشتریانى که بیشتر خرید مى کنند پاداش مى گیرند، کسب و کارها فروش را افزایش می دهند

"80درصد از سود کسب و کار شما را تنها 20درصد‏ از مشتریانتان تامین مى کنند." آنها مشتریان وفادار هستند. دلیل رونق کسب و کار شما ! بیشترین سود را به شما مى رسانند و بدون درخواست پول بازاریابى دهان به دهان را از طریق دوستان و آشنایان رواج مى دهند.آنها با لذت این کار را انجام مى دهند زیرا شما دلیل خوشحالى آنها شده اید.

اما این گونه مشترى براى تکرار حضور پایدار در کسب و کار شما نیاز به مراقبت ویژه دارد! برنامه وفادارى راه حل مناسب همه کسب و کارها براى بازگرداندن و نگهدارى مشتریان وفادار است.در برنامه وفاداری بلفی پاداش پایدار هر بار حضور مشتری در محل کسب شما 5 امتیاز است.و مبنای اندازه گیری وفاداری آنها تکرار حضور(خرید) در محل کسب و کار شما است. عدم جذابیت و آسان نبودن عملیات دریافت و خرج امتیاز در برنامه های وفاداری عاملی بسیار مهم در رونق نگرفتن این گونه برنامه هاست زیرا هدف خوشحالى و جلب رضایت مشترى است نه پشیمان کردن آنها! 

در بلفی این ساده سازی در تمام مراحل کار پیاده سازی شده است. تنها باید تصمیم بگیرید، ادامه راه بسیار آسان است. با طراحی هدایایی کرکی جذابیت برنامه وفاداری خود را بالا ببرید و با پایدار بودن در ارایه سرویس و خدمات خوب حس اعتماد را نیز جاری کنید.

پاداش کرکی چیست؟ سورپرایزی که مشتری توقع شنیدن یا داشتن آن را از طرف شما نداشته باشد.این مدل پاداش ها می توانند در ذهن مشتری تبدیل به خاطره ای ماندگار شوند و در نتیجه این رفتار با مشتری شما نیز توانسته اید یک قدم در برندسازی به جلو حرکت کنید.این پاداش، هدیه ای است به وفاداری مشتری به کسب و کار شما.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بلفی

اگر در فکر رونق کسب و کار خود هستید ، برنامه وفاداری مشتریان کسب و کارتان را همین امروز راه اندازی کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]