اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395032657325323

بلفی حلقه گمشده رونق در کسب و کارهای کوچک و متوسط

مشتریان خود را وفادار کنید

کد: 1395032657325323

https://goo.gl/DXH6j7

، تهران , (اخبار رسمی): «بلفی» بازگشت دوباره مشتری به کسب و کار شما را هدف قرار داده و تبدیل مشتری گذری به مشتری وفادار را آسان می کند.برنامه وفاداری دیجیتال و همگانی بلفی زیرساختی امن و ارزان را برای کسب و کارهایی که به دنبال این مدل برنامه ها هستند فراهم می کند.بلفی بسیار آسان کار می کند و این ساده سازی برای صاحبان کسب و کار و مشتریان آنها در روند اجرای کار پیاده سازی شده است.

مشتریان خود را وفادار کنید

برنامه وفاداری بلفی به عنوان یک سرویس در تمام نقاط ایران در اختیار کسب و کارها قرار می گیرد. بلفی هم اکنون در تهران، مشهد، تبریز، همدان، ساری، قزوین، زاهدان و بجنورد فعال بوده و با شبکه ای متشکل از 20 هزار مشتری وفادار و بیش از 50 هزار بازدید در حال رشدی سریع در سراسر ایران است

توسط زیرساخت بلفی مشتریان با هر بار حضور در محل کسب شما امتیاز کسب می کنند و این پاداشی به وفاداری آنها به شماست. لیست هدایا به صورت آنلاین در اپلیکیشن ویژه کسب و کار شما،بر روی تبلت نصب شده در فروشگاه قابل مشاهده است. مشتری با رسیدن به امتیاز کافی با لمس هدیه مورد نظر آن را انتخاب می کند. هدیه ای که مثل آن را تنها می تواند از آنجا دریافت کند، انتخاب موسیقی دلخواهش برای یک عصر زیبا، چشیدن طعم یک محصول تازه، یک تخفیف عالی یا به همراه بردن یک عکس یادگاری به منزل. تعریف هدایا و امتیازات از طریق پنل وب ویژه کسب و کار شما قابل مدیریت است.

بلفی یک استراتژی بسیار ساده را برای بازگشت مشتریان دنبال می کند، انتخاب مشتریان حاضر در محل کسب و کار به عنوان مشتریان هدف! دلیل انتخاب مشتریان جاری در بازاریابی وفاداری، دسترسی آسانتر و ارزانتر به این مشتریان است. به همین دلیل در این نوع بازاریابی با انتخاب یک برنامه وفاداری مناسب می‌توان با کمترین هزینه، بیشترین اثربخشی را به دست آورد. به عبارت دیگر احتمال بازگشت یک مشتری جاری تحت تاثیر بازاریابی وفاداری، بسیار بیشتر از احتمال ورود یک مشتری جدید یا قدیمی در اثر سایر روش‌های بازاریابی است.البته فکر نکنید در بلفی هیچ طرح و نقشه‌ ای برای بازگرداندن مشتریان قدیمی یا جذب مشتریان جدید وجود ندارد. لیست مشتریان گذشته خود را وارد بلفی کنید و با کمپین های ایمیلی و پیامکی هدفمند، آنها را ترغیب کنید که بار دیگر به شما سر بزنند. یا با اشتراک گذاشتن پیشنهادات ویژه و هدایای رایگان خود برای اولین حضور مشتری درمحل کسب شما، در شبکه ای بزرگ از مشتریان وفادار، برای خود مشتری جدید جذب کنید .

چرا بلفی؟

بسیاری از کسب و کارهای کوچک و متوسط  علاقه مند به شکل دهی باشگاه مشتریان و اجرای برنامه هایی برای بازگشت دوباره آنها هستند. ولی به دلایل زیادی مانند درگیری های روزمره محل کار، دسترسی سخت به نیروهای متخصص و هزینه بالای اجرا و نگهداری این برنامه ها، متاسفانه هیچ گاه این خواسته خود را عملی نمی کنند.برنامه وفاداری بلفی به عنوان یک سرویس در تمام نقاط ایران در اختیار کسب و کارها قرار می گیرد. بلفی هم اکنون در تهران، مشهد، تبریز، همدان، ساری، قزوین، زاهدان و بجنورد فعال بوده و با شبکه ای متشکل از 20 هزار مشتری وفادار و بیش از 50 هزار بازدید در حال رشدی سریع در سراسر ایران است.

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بلفی

اگر در فکر رونق کسب و کار خود هستید ، برنامه وفاداری مشتریان کسب و کارتان را همین امروز راه اندازی کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]