اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950631132766277

صندوق های فروشگاهی در اروپا - فرانسه چه مزایایی دارد

ویژگیهای صندوق های فروشگاهی صنعتی

کد: 13950631132766277

https://goo.gl/6wR1ne

، تهران , (اخبار رسمی): پایانه های فروشگاهی یا صندوقهای فروش مکانیزه ، رایانه هایی یکپارچه هستند که برای محیط های فروشگاهی طراحی و تولید شده اند و این ویژگی های منحصر به فرد این نوع دستگاههاست که آنها را جهت کاربری بی وقفه و شبانه روزی در این محیطها مناسب ساخته است.

SANGO LCD 15’’, Flat Capacitive Touchscreen 2GB DDR3 →4 GB CPU1,86 Ghz Fanless HDD 320G

به گزارش روابط عمومی طرح پردازان افق سگال از جمله این ویژگی ها می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

1 - طراحی بسیار خنک و مصرف برق پایین بعلت این طراحی ، فن های خنک کننده از این گونه سیستمها حذو شده که آنها را مقاوم در برابر ، گرد غبار و بخارات سنگین روغن غیره گردانیده است و این ویژگی خاص ، دستگاهها را برای محیط های صنعتی، عملیاتی می سازد.

2 - بدنه تمام آلومینیومی این ویژگی علاوه بر بالا بردن مقاومت اسکلت بندی این دستگاه، را در مقابل گرماهای بالا مقاوم کرده و در نتیجه سرعت رد و بدل شدن طلاعات تغییر نخواهد کرد .

3 - صفحات لمسی صنعتی 5 سیم (Touch Screen Elo) این ویژگی بعلت اینکه انگشت را بعنوان نماگر (موس) محسوب میکند سرعت و سهولت خدمات رسانی به مشتری را بالا برده ، در نتیجه منجر به افزایش رضایت مشتری و کاهش هزینه ها در بلند مدت می گردد.

4 - امکان اتصال به شبکه و دستگاه های جانبی گوناگون

5 - این رایانه های یکپارچه تمامی پورتها را پشتیبانی می کنند در نتیجه امکان اتصال به شبکه و دستگاههای مختلفی چون بارکدخوان، فیش پرینتر، کشوی پول، لیبل پرینتر و ... را دارد.

6 - قابلیت نصب انواع سیستمهای عامل ویندوز و لینوکس

7 - هزینه های تعمیرات و نگهداری پایین بعلت طول عمر صندوق های مکانیزه فروشگاهی نسبت به سایر رایانه هایی که کاربرد شخصی دارند، ( مانند نوت بوک، لپ تاپ، کامپیوتر های خانگی .

All in one ) 8- امکانات انتخابی همچون نمایشگر مشتری دو خط ( VFD )، نمایشگر دوم در دو نوع لمسی و غیر لمسی ( LCD دوم )، کارتخوان مغناطیسی (MSR )، قرائتگر RFID، شبکه بیسیم ( WiFi ) ، دستگاه تشخیص اثرانگشت و ... ویژگی های زیبایی شناختی در حیطه صندوقهای لاکچری علی رغم دریافت تقاضاهای فزایندی تولید کنندگان مارک های برتر و پیشتاز درصنعت سیستمهای صندوق های فروشگاهی به جهت ادغام عملکرد بهینه سخت افزاری با جنبه های طراحی ، زیبایی شناسی و استفاده از رنگ بطوریکه صندوق های فروشگاهی بتوانند تصویر و هویتی سازمانی را نیز برای خریدارانشان بوجود آورند ، بمدت طولانی نادیده گرفته شد که هم اکنون این عناصر از اجزای کلیدی و همه جانبه خرده فروشی در محیط بازاریابی امروز نهادینه و غیرقابل اغماض شده است.

میتوان گفت برند برتر AURES اولین شرکتی بود که در فرانسه به این تقاضا پاسخ مثبت داد و از سال 2008 محصولات تولیدی مانند صندوقهای فروشگاهی و تجهیزات جانبی آنرا به این امر خلاقانه مجهز و به جزء جدایی ناپذیری در محصولات خود پیاده سازی کرد که نقش بارزی در تقویت و ایجاد تفاوتی بنیادی در نام تجاری و تجهیزات فروشگاهی خصوصاً از نوع لاکچری آنرا را رقم زده است. لطفاً بمنظور داشتن اطلاعات بیشتر از سیستمهای رایانه ، صندوقهای مکانیزه یکپارچه لاکچری محصولات شرکت AURES فرانسه به لینکهای زیر مراجعه فرمائید. لینک گالری تصاویر :http://tpos.ir/gallery/category/15-sango-tpv لینک کلیپ کارائی : http://tpos.ir/images/Video/Aures_Sango.mp4 لینک توضیحات کلی : http://tpos.ir/cashier/item/sango-سانگو وب سایت :http://www.aures.com/en/point-of-sale-equipment-solutions-systemss

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

طرح پردازان افق سگال TPOS

وارد کننده ماشینهای اداری مشاور در سیستمهای سخت افزاری و نرم افزاری رستورانی ، کافی شاپ ، فست فود ، فروشگاهی ، ریتیل ...

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

حراج و تخفیف | مسابقه و فراخوان