اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950631133025585

درمسابقات جام کنفدراسیون والیبال آسیا وجود دارد

هفت روز فرصت برای ارائه هفت ماه تمرین

کد: 13950631133025585

https://goo.gl/QG1CF7

، تهران , (اخبار رسمی): مربی تیم ملی والیبال خطاب به ملی پوشان ب گفت: شما هفت ماه تمرین مداوم داشتید و از فردا (پنج شنبه) هفت روز فرصت برای نمایش توانایی خود دارید.

هفت روز فرصت برای ارائه هفت ماه تمرین

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، خوان سیچلو در پایان آخرین تمرین توپی تیم ملی ب والیبال ایران در جمع بازیکنان و کادر فنی گفت: تمرینات طولانی و سختی پشت سر گذاشتید و حالا باید به مدت هفت روز توانایی های خود را به رخ حریفان که از تیم های برتر آسیا هستند، بکشید.
وی با بیان اینکه در بین شما بازیکنانی هستند که آخرین حضور خود در تیم ملی را تجربه خواهند کرد، گفت: علیرضا بهبودی کاپیتان تیم ملی ب سالها در این رشته ورزشی زحمت کشیده است و در پایان این رقابت ها از تیم ملی خداحافظی خواهد کرد، بنابر این اگر این خداحافظی با قهرمانی باشد، خیلی شیرین تر می شود.
مربی تیم ملی والیبال تصریح کرد: بازیکنان خوبی هستید و توانایی کسب عنوان قهرمانی جام کنفدراسیون والیبال آسیا را دارید به شرطی که قدر توانایی خود را بدانید.
وی گفت: در بین شما بازیکنانی هستند که در گذشته از تیم ملی کنار گذاشته شدند اما با پیگیری و تمرینات مستمر توانایی خود را دوباره ثابت کردند و به تیم ملی ب برگشتند، بنابر این همه شما اگر بخواهید می توانید، بهترین ها باشید.
سیچلو تاکید کرد: تیم ملی ب و الف والیبال ایران بازیکنانی را می خواهد که در چهره آنان انرژی، انگیزه و قدرت دیده شود، بنابر این نباید از چهره شما برداشت بی انگیزه بودن شود، به صورت جدی مسابقات را آغاز کنید و کادر فنی نیز در مسیر موفقیت به شما کمک خواهد کرد.
وی با بیان اینکه اگر هماهنگ و برای یک هدف که افتخار برای ایران هست، گام بردارید، حتما موفق خواهید شد، گفت: بازیکنان جوانی نیز در تیم ملی ب هستند که در آینده تیم ملی الف به آنان نیاز دارد، بنابر این جوانان باید خود را در این مسابقات ثابت کنند.
آخرین تمرین توپی تیم ملی ب والیبال ایران قبل از ظهر امروز به وقت محلی در شهر ناخون پاتوم تایلند برگزار شد.
پنجمین دوره مسابقات والیبال جام کنفدراسیون آسیا از فردا (پنج شنبه) با حضور هشت تیم برتر آسیا آغاز می شود و تیم ملی ب ایران از ساعت 11 امروز به وقت محلی آخرین تمرین توپی خود را در شهر ناخون پاتوم انجام داد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران

در پایان سال 1336 ، والیبال ایران دارای فدراسیون مستقل شد و امیر عباس امین به عنوان اولین رئیس فدراسیون والیبال کار خود را آغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش