اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951207238935585

آغاز مرحله نهایی لیگ والیبال زیر گروه مردان

کد: 13951207238935585

https://goo.gl/UhCpYq

، تهران , (اخبار رسمی): مرحله نهایی لیگ زیر گروه مردان از روز گذشته (جمعه) در یزد آغاز شد و به مدت شش روز ادامه خواهد داشت.

آغاز مرحله نهایی لیگ والیبال زیر گروه مردان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های زیر گروه مردان جام «شهدای منا» از روز گذشته (جمعه) در یزد آغاز شد.

هشت تیم صعود کننده از مرحله مقدماتی در این مرحله به مدت شش روز با یکدیگر رقابت می کنند تا در پایان تیم های اول تا چهارم مشخص شوند.
توپگاه بابلسر، ناب ایگدر گنبد، شهروند نور، پاس گلستان، زاگرس پوش بروجرد، مناطق نفت خیز جنوب، پالایش نفت آبادان و دانشگاه علمی کاربردی یزد (میزبان) در این مرحله برای کسب مقام های اول تا سوم با یکدیگر رقابت می کنند.
دور مقدماتی مرحله نهایی لیگ زیر گروه به مدت سه روز (6 تا 8 اسفند) در دو گروه پیگیری می شود، در مرحله پلی آف (9 اسفند) تیم های اول تا چهارم گروه یک به صورت ضربدری با تیم های گروه دوم بازی می کنند.
در مرحله نیمه نهایی و نهایی نیز (10 و 11 اسفندماه) چهار دیدار برگزار می شود تا لیگ زیر گروه سال 95 به پایان برسد. خلیل یگانه مجد به عنوان ناظر سازمان لیگ بر مرحله نهایی لیگ زیر گروه نظارت دارد.
در نخستین روز مرحله نهایی لیگ زیر گروه چهار دیدار برگزار شد و نتایج زیر به دست آمد:

توپگاه بابلسر صفر – ناب ایگدر گنبد 3
شهروند نور 3 – پاس گلستان یک
زاگرس پوش بروجرد 3 – مناطق نفت خیز جنوب 2
پالایش نفت آبادان 3 – دانشگاه علمی کاربردی یزد صفر

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران

در پایان سال 1336 ، والیبال ایران دارای فدراسیون مستقل شد و امیر عباس امین به عنوان اولین رئیس فدراسیون والیبال کار خود را آغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش