اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951127236225585

رییس سازمان والیبال ساحلی:

مشکل ورود بانوان حل شده است

کد: 13951127236225585

https://goo.gl/IwaO6J

، تهران , (اخبار رسمی): رییس سازمان والیبال ساحلی گفت: با تمهیداتی که به کمک مسئولان جزیره کیش اندیشیدیم توانستیم مشکل ورود بانوان را حل کنیم.

مشکل ورود بانوان حل شده است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، کسری غفوری، رییس سازمان والیبال ساحلی ایران در حاشیه برگزاری روز نخست مسابقات تور جهانی والیبال ساحلی 2017، در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: ایران برای دومین بار موفق شد میزبانی تور جهانی را بگیرد. ایران اولین کشوری است که در سال 2017 با 3 پله ترقی روبه‌رو شد. سال قبل مسابقات ما بدون ستاره برگزار شده بود اما امسال با 3 ستاره مسابقات را برگزار می‌کنیم.

رییس سازمان والیبال ساحلی ادامه داد: حضور رییس کمیسیون والیبال ساحلی و همچنین مدیر رسانه‌ای فدراسیون جهانی در این مسابقات حضور دارند و این نشان از برگزاری این مسابقات در بالاترین سطح ممکن است.مسابقات والیبال ساحلی تور جهانی کیش در بالاترین سطح خود و با جایزه 100 هزار دلاری از صبح امروز آغاز شد. 8 تیم برتر المپیک ریو نیز در این رقابت‌ها حضور دارند و از 4 روز پیش تمرینات خود را در جزیره کیش آغاز کرده‌اند.

وی ادامه داد: مسابقات ما سه روز پخش ماهواره‌ای خواهد داشت اتفاقی که در دنیا بی‌نظیر است. بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته پوشش رسانه‌ای رقابت‌ها بسیار خوب خواهد بود.

غفوری ادامه داد: در پایان مرحله مقدماتی که امروز برگزار شد ، قرعه‌کشی جدول اصلی برگزار می‌شود و  تیم‌ها برای کسب عنوان قهرمانی و جایزه این رقابت‌ها با هم مبارزه خواهند کرد.

رییس سازمان والیبال ساحلی درباره ممانعت از حضور بانوان  تماشاگر و مشکلاتی که ممکن است این موضوع ایجاد کند، گفت: امروز صبح از ورود بانوان ممانعت به عمل آمد که البته مسئولانه نبود. بلافاصله تمهیداتی اندیشیده شد و صحبت‌هایی با مدیرعامل منطقه آزاد کیش و فرماندهی نیروی انتظامی انجام شد و جلسه‌ای برگزار کردیم. در این جلسه ناظران فدراسیون جهانی حضور داشتند و توانستیم این مشکل را حل کنیم. بر همین اساس ورود بانوان از همین لحظه آزاد است.

غفوری با بیان این مطلب که کشور ما موازین اسلامی  دارد، گفت: مقررات و شئونات رعایت شود. قرار شد محلی از جایگاه تماشاگران به بانوان تعلق بگیرد.خوشبختانه این مشکل حل شد.

رییس سازمان والیبال ساحلی گفت: در بازرسی ابتدایی مسابقات از نمره 100 تمام نمره را گرفتیم و این یعنی فدراسیون جهانی والیبال از نحوه میزبانی ما رضایت دارند. به جرات می‌توانم بگویم کمتر پیش می‌آید که در بازرسی ابتدایی نمره کامل تعلق بگیرد.

وی در پایان به نقش رسانه‌ها اشاره کرد و گفت: حضور گسترده اهالی رسانه چه رسانه‌های ایرانی و چه رسانه‌های خارجی منجر شده است که پوشش خبری خوبی از این رقابت صورت بگیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران

در پایان سال 1336 ، والیبال ایران دارای فدراسیون مستقل شد و امیر عباس امین به عنوان اولین رئیس فدراسیون والیبال کار خود را آغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش