اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950701133115699

وزیر آموزش و پرورش در پیامی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه فرهنگیان :

فضای رشداستعدادهای دانشجو معلمان فراهم شود

کد: 13950701133115699

https://goo.gl/jGngW4

، تهران , (اخبار رسمی): وزیر آموزش و پرورش در پیامی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه فرهنگیان ،خواستار ایجاد فضایی برای رشد و اعتلای استعدادهای بالقوه و دانشجو معلمان شد.

فضای رشداستعدادهای دانشجو معلمان فراهم شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ،علی اصغر فانی ،وزیر آموزش و پرورش به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه فرهنگیان پیامی صادر کرد که متن آن به شرح  زیر است :

با سلام و درود به روان پاک شهیدان هشت سال دفاع مقدس به‌ویژه دانشجو معلمان شهید، فرارسیدن سال تحصیلی جدید را به اعضای خانواده‌ی ‌بزرگ دانشگاه فرهنگیان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

هم‌زمانی آغاز سال تحصیلی با ایام جان‌فشانی‌های دوران حماسه‌ساز هشت سال دفاع مقدس، یادآور ایثار و ازخودگذشتگی معلمان غیور و بزرگی است که در ایفای نقش معلمی از جان خویش گذشتند.

در آغاز سال تحصیلی، از مدیران و مسئولان  ارجمند انتظار می رود  تمهیدات و مقدمات لازم  را برای آماده‌سازی دانشگاه ازلحاظ فضا، امکانات، محتوا، برنامه و فوق‌برنامه‌ها و سازمان ادارى و آموزشى براى شروعى باکیفیت فراهم آورند و حداکثر امکان بهره‌برداری از فضاى شبانه‌روزی و فوق‌برنامه را برای رشد و اعتلاى استعدادهای بالقوه‌ی دانشجو معلمان در زمینه‌های علمى، فرهنگى اعتقادى، معنوى ،پژوهشى، ورزشى و هنرى مهیا کنند. 

به  مدیران، کارکنان و دانشجویان عزیز  توصیه می‌نمایم، توجه و اهتمام به مفاد منشور حقوق و تکالیف دانشجو معلمان و پایبندی به آن را سرلوحه‌ی فعالیت‌های خود قرار دهند.

همچنین به دانشجو معلمان عزیز سفارش می‌کنم، در سال موسوم به « اقتصاد مقاومتى اقدام و عمل»،  ضمن تمرین و ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و ساده زیستى و استفاده‌ی بهینه از وقت،  فضا و امکانات موجود در محیط تحصیلى،  به همراه دیگر دانشجویان عزیز  در نوآوری‌ها و ارائه‌ی طرح‌ها و پیشنهادهای خلاقانه  و نیز اداره‌ی بهتر و باکیفیت محیط زندگی و تحصیلی، همکاری و مشارکت فعال داشته باشند؛ در استفاده‌ی هر چه‌بهتر از فضا و محیط شبانه‌روزی برای ارتقاى معنوى و مهارتى خود تلاش نمایند و در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌های برنامه‌های دانشگاه از طریق عضویت و حضور فعال در انجمن‌ها و تشکل‌هاى مختلف دانشجویى و صنفى حضور فعال و مؤثر داشته باشند.

از خداوند متعال در سال تحصیلی جدید ، توفیق و سربلندی عزیزان را برای آغازی شایسته، هدفمند و پیروز خواستارم

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت آموزش و پرورش

وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران مسئول امور آموزشی کودکان و نوجوانان است. این وزارت خانه از سال 1343 که از وزارت فرهنگ جدا شد، مسولیت آموزش عالی (دانشگاه ها) را هم عهده دار بود،اما پس از تشکیل وزارت علوم ، برای ادارهٔ امور دانشگاه‌ها و امور پژوهشی در سطوح عالی وزارت آموزش و پرورش وظیفه آموزش رایگان همه افراد را در مقاطع دبستان، دوره اول متوسطه، دوره دوم متوسطه و همچنین اداره دانشگاه فرهنگیان برای تربیت معلم و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی را به عهده دارد. علی اصغر فانی وزیر کنونی آموزش و پرورش است. او دوازدهمین وزیر آموزش و پرورش پس از انقلاب است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش