اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950701133145791

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

نگذاشتیم برنج های آلوده وارد سفره مردم شود

کد: 13950701133145791

https://goo.gl/ymS5wc

، (اخبار رسمی): نظارت بر مواد خوراکی و آشامیدنی از مزرعه و تولید تا عرضه باید به طور جدی دنبال شود.

نگذاشتیم برنج های آلوده وارد سفره مردم شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان غذا ودارو ،امید عبدی ،معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اعلام این خبرگفت : کار محققینی که بر روی مواد غذایی نظارت و تحقیق می کنند بسیار دشوار است چرا که اصلاح یک ماده  خوراکی می تواند جان یک  نسل را نجات دهد.

وی افزود: در همین راستاست که نظارت بر مواد خوراکی و آشامیدنی باید بصورت جدی دنبال شود علی رغم اینکه برای عرضه برنج های آلوده به بازار از سوی برخی پافشاری می شد ما در مقابل آن ایستادگی کردیم و نگذاشتیم این برنج های آلوده وارد سفره مردم شود.
وی عنوان کرد: ما بسیاری از مطالب را باید با زبان علمی بیان کنیم که بسیار اثربخش تر خواهد بود. تحقیق و کار پژوهشی هم می تواند به سلامت جامعه کمک کند و هم  جریان ساز باشد.

او گفت: چراغ راهنمای رنگی تغذیه ای یک راهکار بسیار خوب برای پیشگیری بسیاری از بیماری هایی است که از فاکتورهای قند، نمک، چربی و اسیدهای چرب ترانس ایجاد می شود. این نوع برنامه ها که به شیوه ای خلاق طرح ریزی می شود بسیار در خور توجه است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان غذا و دارو

سازمان غذا و دارو ایران در 15اسفند 1389 در شورای عالی اداری تصویب و تشکیل شد.مسئولیت این سازمان بر عهدهٔ معاون غذاو داروی وزارت بهداشت است. شیوه‌های حمایت از سلامت مردم درمواجهه با فراورده‌های آرایشی و بهداشتی و نیز مواد غذایی فرایند شده و راهکارهای کاهش انگیزه‌های قاچاق، و جلوگیری از قاچاق با پیگرد جعل آرم وزارت بهداشت روی لوازم بهداشتی و آرایشی،از سوی سازمان غذا و دارو مورد بررسی قرار داده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | شهر و جامعه