اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950701133465566

برای حضور در مسابقات قهرمانی تکواندو جهان 2016

مسافران کانادا مشخص شدند

کد: 13950701133465566

https://goo.gl/3fFFlP

، تهران , (اخبار رسمی): با برگزاری آخرین مرحله رقابت‌های انتخابی درون اردویی تیم‌ملی نوجوانان پسر، ترکیب این تیم برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان کانادا اعلام شد.

مسافران کانادا مشخص شدند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مرحله دوم و پایانی مسابقات انتخابی درون اردویی تیم‌ملی نوجوانان پسر روز گذشته (سه شنبه) در خانه تکواندو برگزار شد که در نهایت اعضای تیم‌ملی کشورمان برای شرکت در یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان 2016 مشخص شدند.

براین اساس امیر ولی پور در وزن 45- کیلوگرم، حمیدرضا هادیان در وزن 48- کیلوگرم، ابراهیم صفری در وزن 51- کیلوگرم، علی باصری در وزن 55- کیلوگرم ، محمدرضا جمشیدی در وزن 59- کیلوگرم، امیرمحمد بخشی در وزن 64- کیلوگرم ، محمدحسین یزدانی در وزن 68- کیلوگرم، محمد مرتضایی در وزن 74- کیلوگرم، امیرحسین وقوعی در وزن 78- کیلوگرم و عرفان ناظمی در وزن 78+ کیلوگرم جواز حضور در مسابقات کانادا را بدست آوردند.

با تصمیم کادر فنی علی اشکوریان، رضا جمشیدی، امیرعلی پروینی و علیرضا یعقوب تبار به عنوان نفرات دوم (ذخیره) در کنار این تیم حضور خواهند داشت.

هدایت تیم را وحید عبداللهی به عنوان سرمربی، امید غلامزاده و یوسف حاجی‌پور به عنوان مربی برعهده دارند. محمدرضا زوار نیز مدیر فنی این تیم می‌باشد.

گفتنی است؛ یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان 2016 از 26 آبان‌ماه به مدت 5 روز در شهر "بورنابی" کانادا برگزار می‌شود که اردونشینان تمرینات خود را برای حضور در این رقابت‌ها در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در مجموعه ورزشی انقلاب پیگیری می‌کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون تکواندوی جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران نهادی است که برای اداره امور مربوط به ورزش تکواندو در ایران در سال 1363 هجری خورشیدی به ریاست آقای سید مصطفی صفوی تاسیس شد و هم اکنون رئیس این فدراسیون آقای سید محمد پولادگر می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش