اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950701133556067

10 تا 12 مهر ماه جاری انجام می شود

برگزاری پنجمین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری معدن

کد: 13950701133556067

https://goo.gl/8Ibacf

، تهران , (اخبار رسمی): پنجمین نمایشگاه سالانه فرصت های سرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران (MINEX 2016) از تاریخ 10 لغایت 12مهرماه 1395 در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) - شبستان برگزار می شود.

نمایشگاه سالانه فرصتهای سرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاهی آرکا همایش پارس، نظر به اهمیت جذب سرمایه گذاری و توسعه صادرات در معدن و صنایع معدنی این نمایشگاه با هدف معرفی فرصت های سرمایه گذاری در این بخش و توانمندی های بخش خصوصی و سازمان های دولتی جهت واگذاری پروژه های قابل سرمایه گذاری، برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، همانند سنوات گذشته بخش های مرتبط با نمایشگاه در حوزه بندی معدن، صنایع معدنی، ایمنی، بهداشت و محیط زیست ، سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی ، ماشین آلات و تجهیزات، اکتشاف استخراج و فرآوری، دانشگاه ها، بورس و اقتصاد و... برگزار می شود.

گفتنی است ساعات بازدید نمایشگاه از ساعت 9/30 لغایت 17 بوده و برای عموم آزاد است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت نمایشگاهی آرکا همایش پارس (اکسپوپارس)

چیزی اطمینان بخش تر از تجارت رو  در  رو و هیچ بازاریابی و تبلیغاتی تاثیرگذارتر از نمایشگاه نمی باشد. نمایشگاه یکی از سریع ترین و موثرترین راه ها برای رسیدن به صادرات و رشد تجارت شماست. در نمایشگاه شما با مذاکره مستقیم با مخاطب، امتیاز بیشتری در بازاریابی دارید و در این فضا می توانید به طور همزمان، امکان فروش مستقیم و معرفی محصول جدید و همچنین افزایش موقعیت برند خود را داشته باشید

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]