اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950701133896282

برای بهره مندی ایرانیان مقیم خارج از خدمات انجام شد

افتتاح کارگزاری تامین اجتماعی در 4 کشور خارجی

کد: 13950701133896282

https://goo.gl/v1SFok

، تهران , (اخبار رسمی): در مراسم بهره برداری از سامانه اداره کل اتباع که با حضور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سید تقی نوربخش مدیرعامل تامین اجتماعی، غلامحسین ستوده خو مدیر کل تامین اجتماعی شرق تهران برگزار شد، کارگزاری تامین اجتماعی در کشورهای کویت ،عمان ،قطر و چین به صورت وب کنفرانس گشایش یافت

برگزاری وب کنفرانس خبری اداره کل تامین اجتماعی با کشورهای عمان، چین و کویت در بستر اسکای روم

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی: برای هموطنان مقیم خارج از کشور نیز کمبود این خدمات احساس می شد و از این پس هم وطنان خارج از کشور می توانند از خدمات تأمین اجتماعی بهره مند شوند

به گزارش روابط عمومی ارتباطات آنلاین اسکای روم، در این مراسم که روز 30 شهریور ماه سال جاری برگزار شد، سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه در ماده 5 قانون تأمین اجتماعی تصریح شده است که اتباع خارجی شاغل در ایران تابع قانون تأمین اجتماعی هستند، خاطر نشان کرد برای هموطنان مقیم خارج از کشور نیز کمبود این خدمات احساس می شد و هم وطنان خارج از کشور می توانند از خدمات تأمین اجتماعی بهره مند شوند. آئین نامه متناسب با این موضوع در هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی به تصویب رسید و هموطنان می توانند سوابق بیمه ای قبلی خود را نیز تکمیل کنند.

همچنین غلامحسین ستوده خو مدیرکل تأمین اجتماعی شرق تهران بزرگ که به صورت وب کنفرانس در این جلسه حضور داشت گفت: ارائه خدمات به ایرانیان خارج از کشور به صورت متمرکز در شعبه 27 تهران انجام می شود و این شعبه با کارگزاران برون مرزی تأمین اجتماعی در ارتباط خواهد بود. غلامحسین ستوده خو افزود: برای برقراری ارتباط مناسب با کارگزاران برون مرزی هماهنگی لازم با وزارت امور خارجه برقرار شده است. تا کنون و در مدت کوتاهی که از آغاز ارائه خدمات تأمین اجماعی به ایرانیان خارج از کشور می گذرد، 2 هزار و 600 نفر از هموطنان خارج از کشور تحت پوشش قرارگرفته اند.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در کویت نیز که از طریق وب کنفرانس با این مراسم ارتباط داشت، گفت: پوشش بیمه ای ایرانیان خارج از کشور اقدامی بسیار ارزشمند و فراتر از ارائه خدمات بیمه ای و تأمین اجتماعی است. عنایتی افزود: ارائه خدمات سازمان تامین اجتماعی باعث افزایش اتصال و ارتباط هم میهنان خارج از کشور با سرزمین مادری می شود  و با این کار ارتباط ایرانیان با کشورشان برقرار باقی می ماند.

گفتنی است، این مراسم که به صورت زنده و آنلاین به مدت 4 ساعت به طول انجامید  توسط محصول بومی و ایرانی اسکای روم میزبانی شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ارتباطات آنلاین اسکای روم

اسکای‌روم ارایه دهنده خدمات وب کنفرانس، آموزش مجازی، مشاوره آنلاین، پشتیبانی آنلاین، وبینار و پخش زنده همایش ها به صورت بومی بر بستر شبکه و اینترنت است. شما با راهکارهای متنوع اسکای روم می‌توانید از فن‌آوری ارتباطات آنلاین جهت توسعه فعالیت‌های شخصی و تجاری خود استفاده کنید. موضوعاتی از قبیل آموزش مجازی، مشاوره آنلاین، وب کنفرانس، پشتیبانی آنلاین و وبینار از جمله کاربردهای این محصول هستند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | شهر و جامعه