با حمایت ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان هوایی برای ورود به بازارهای جهانی برگزار می‌شود

دوره‌ های آموزشی برای شرکت های دانش‌بنیان

کد: 13950702133955689

https://goo.gl/BxCwGp

، تهران , (اخبار رسمی): ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان هوایی و هوانوردی با هدف زمینه سازی ورود محصولات دانش‌بنیان هوایی به بازارهای بین‌المللی و پیوستن شرکت‌های فعال در صنعت هوایی ایران به زنجیره تامین و همکاری‌های بین‌المللی دوره های اموزشی برگزار می کند.

دوره‌های آموزشی برای شرکت های دانش‌بنیان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان هوایی و هوانوردی با کمک شرکت توف‌نورد ایران – آلمان و بر اساس مقررات بین‌المللی صنعت هوایی، سازمان هواپیمایی کشوری و مرکز ملی استاندارد برای اولین بار در کشور با برگزاری 4 دوره آموزشی تحت قالب یک دوره آموزشی به صورت همزمان و منسجم، زمینه ورود محصولات دانش‌بنیان هوایی به بازارهای بین‌المللی را فراهم می کند.

این دوره های آموزشی در راستای زمینه‌سازی ورود محصولات دانش‌بنیان هوایی به بازارهای بین‌المللی و پیوستن شرکت‌های فعال در صنعت هوایی ایران به زنجیره تامین و همکاری‌های بین‌المللی، اجرایی‌سازی طرح «استقرار گواهینامه‌های سازمانی و استانداردسازی محصولات هوایی» در سطح شرکت‌های دانش‌بنیان هوایی و هوانوردی و در قالب سیاست‌های حمایتی ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان هوایی و هوانوردی، در دستور کار این ستاد قرار گرفته است.

چهار دوره آموزشی شامل آشنایی با مفاهیم و الزامات PART 21، آشنایی با سیستم مدیریت کیفیت  ISO9001:2014، سری استاندارد هوایی AS9120,AS9110,AS9100 و همچنین  آشنایی با مفاهیم و الزامات PART 145 می شود.

این دوره‌های آموزشی نیمه اول مهرماه سال جاری و با هدف ارتقای توانمندی شرکت‌های فعال در صنعت هوایی،مشارکت در طرح‌های کلان ملی کشور و ایجاد همکاری‌های مشترک منطقه‌ای و بین‌المللی برگزار می‌شود و سعی در آماده‌سازی شرکتهای دانش‌بنیان زیر مجموعه ستاد برایصدورگواهینامه‌هایبین‌المللی و کسب مجوزهای مورد نظر برای محصولات تولید داخل دارد.

از جمله مخاطبان این دوره مدیران عامل و نمایندگان شرکت‌های هوایی و مسوولین سازمان‌های دولتی هستند و این دوره با حمایت هفتاد درصدی در نیمه اول مهر ماه برگزار خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش